Egy sztár séf és egy gasztroblogger bevonásával indítja el új reklámkampányát a Lidl Lengyelországban. A két celeb a hagyományos és a modern konyha trükkjeit állítja szembe egymással.
Szerző(k): Barabás JúliaFebruár 3-tól kampányolhatnának a 2024-es olimpiára pályázó városok a nemzetközi sajtóban, Budapest azonban egyelőre nem indítja el ezt a kampányt - derül ki a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. vasárnap kiadott angol nyelvű közleményéből, amit a nemzetközi sajtó idézett.
Szerző(k): Papp ZsoltA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Standard Products and Solutions Kft. megalapozatlanul reklámozta egyes termékeit gyógyító hatásokkal, megtévesztette a fogyasztókat a termékek kedvezményes megvásárlásának lehetőségéről, valamint elhallgatta, hogy a fogyasztók a vállalkozás székhelyén vettek részt árubemutatón, így nem élhettek elállási jogukkal. A jogsértésekért a vállalkozásra 33,592 millió forint bírságot szabott ki a GVH, és egyúttal megtiltotta a jogsértő gyakorlatok folytatását.
Szerző(k): EconomxIdén január 1-jétől a reklámok adóztatása még szigorúbban ellenőrzötté vált, melynek akár a nemzetközi hátterű hazai vállalkozások csoportszintű marketingrészlegei is áldozatul eshetnek - figyelmeztet a Leitner + Leitner a szakmai blogján. Ugyanakkor az adótanácsadó szerint az uniós felfüggesztés óta a kormány nem módosított a szabályozáson, így az egész adó jövője bizonytalan.
Szerző(k): EconomxA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértőnek ítélte a Magyar Telekom Nyrt. (Telekom) összehasonlító reklámjait, mert azokban a társaság nem tárgyilagosan hasonlította össze saját és versenytársai 4G mobilinternet-hálózatainak nagyságát. A „legnagyobb 4G hálózat” szlogenű kampányokkal elkövetett jogsértésért 600 millió forint bírságot szabott ki a GVH a Telekomra - adta hírül a hivatal.
Szerző(k): EconomxA családi adókedvezmény növekedését propagáló kormányzati hirdetés fotóján egy jelentős adótartozásokat felhalmozó vállalkozót vélt felismerni a 444.hu egyik olvasója. Az üzletember megerősítette, hogy ő van a fotón.
Szerző(k): EconomxAz egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.
Szerző(k): MTIMinden eddiginél nagyobb rádiós hirdetési hálózatot (sales house) hoznak létre. A háttérben felsejlik Habony hitelezője és Csetényi volt üzlettársa - írja a Magyar Nemzet.
Szerző(k): Economx