Reklám

02.
22.
12:01
Újabb komoly bírság a Medosan-szerek reklámjai miatt

Újabb komoly bírság a Medosan-szerek reklámjai miatt

Jogsértő állítások miatt bírságolta meg a GVH a Medosan termékek és Reduline36 hirdetőit. A törvényileg kiszabható bírság maximumában állapították meg a pénzbüntetést. A cégek összesen 32 milliót fizethetnek.

Szerző(k): Domokos Erika
02.
18.
19:31
Új módszerrel erősít a Lidl

Új módszerrel erősít a Lidl

Egy sztár séf és egy gasztroblogger bevonásával indítja el új reklámkampányát a Lidl Lengyelországban. A két celeb a hagyományos és a modern konyha trükkjeit állítja szembe egymással.

Szerző(k): Barabás Júlia
02.
01.
15:27
Népszavazás - Budapest elhalasztja az olimpiai kampányát

Népszavazás - Budapest elhalasztja az olimpiai kampányát

Február 3-tól kampányolhatnának a 2024-es olimpiára pályázó városok a nemzetközi sajtóban, Budapest azonban egyelőre nem indítja el ezt a kampányt - derül ki a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. vasárnap kiadott angol nyelvű közleményéből, amit a nemzetközi sajtó idézett.

Szerző(k): Papp Zsolt
01.
25.
10:53
Megtévesztő hirdetések miatt bírságolt a GVH

Megtévesztő hirdetések miatt bírságolt a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Standard Products and Solutions Kft. megalapozatlanul reklámozta egyes termékeit gyógyító hatásokkal, megtévesztette a fogyasztókat a termékek kedvezményes megvásárlásának lehetőségéről, valamint elhallgatta, hogy a fogyasztók a vállalkozás székhelyén vettek részt árubemutatón, így nem élhettek elállási jogukkal. A jogsértésekért a vállalkozásra 33,592 millió forint bírságot szabott ki a GVH, és egyúttal megtiltotta a jogsértő gyakorlatok folytatását.

Szerző(k): Economx
01.
20.
13:18
Megy a kukába  a magyar adó?

Megy a kukába a magyar adó?

Idén január 1-jétől a reklámok adóztatása még szigorúbban ellenőrzötté vált, melynek akár a nemzetközi hátterű hazai vállalkozások csoportszintű marketingrészlegei is áldozatul eshetnek - figyelmeztet a Leitner + Leitner a szakmai blogján. Ugyanakkor az adótanácsadó szerint az uniós felfüggesztés óta a kormány nem módosított a szabályozáson, így az egész adó jövője bizonytalan.

Szerző(k): Economx
01.
19.
11:18
Óriásbírságot kapott a Telekom

Óriásbírságot kapott a Telekom

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértőnek ítélte a Magyar Telekom Nyrt. (Telekom) összehasonlító reklámjait, mert azokban a társaság nem tárgyilagosan hasonlította össze saját és versenytársai 4G mobilinternet-hálózatainak nagyságát. A „legnagyobb 4G hálózat” szlogenű kampányokkal elkövetett jogsértésért 600 millió forint bírságot szabott ki a GVH a Telekomra - adta hírül a hivatal.

Szerző(k): Economx
01.
09.
16:20
Egy problémás figura jelent meg a magyar kormány reklámjaiban

Egy problémás figura jelent meg a magyar kormány reklámjaiban

A családi adókedvezmény növekedését propagáló kormányzati hirdetés fotóján egy jelentős adótartozásokat felhalmozó vállalkozót vélt felismerni a 444.hu egyik olvasója. Az üzletember megerősítette, hogy ő van a fotón.

Szerző(k): Economx
01.
04.
11:25
Íme, minden adat a magyar tévéreklámokról - az is, amit nem akart tudni!

Íme, minden adat a magyar tévéreklámokról - az is, amit nem akart tudni!

Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.

Szerző(k): MTI
12.
28.
14:45
Centralizálják a rádiós hirdetési piacot - új cég alakult

Centralizálják a rádiós hirdetési piacot - új cég alakult

Minden eddiginél nagyobb rádiós hirdetési hálózatot (sales house) hoznak létre. A háttérben felsejlik Habony hitelezője és Csetényi volt üzlettársa - írja a Magyar Nemzet.

Szerző(k): Economx