Hiába hirdetett több nagy cég reklám-bojkottot a Facebook ellen, a platform ezt meg sem érezte - írja az Index.
Szerző(k): Szász PéterRossz hírt kaptak azok, akik a BioTech USA Kft. által forgalmazott fehérjeporokat és Zero Bart ették. A GVH szokatlanul magas bírságot vetett ki a magyar kft.-re és a vele azonos cégcsoportba tartozó JLM PowerLine Kft.-re megtévesztő reklámok miatt. A döntés hátterét a Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda versenyjogi csoportja elemezte.
Szerző(k): Domokos LászlóA Max-Immun Kft. a Vargapeptide termék népszerűsítése során azt állította, hogy a proinzulin C-peptidet tartalmazó kozmetikai bőrápoló spray számos betegség, így például különböző rákbetegségek, a cukorbetegség és a koronavírus gyógyítására is alkalmas. A GVH ezért májusban versenyfelügyeleti eljárást indított a vállalkozással szemben. A hivatal most - a további fogyasztói károk megelőzése érdekében - vizsgálatának lezárásáig eltiltotta a céget a termékek reklámozásától.
Szerző(k): Domokos LászlóA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy jogsértő volt a Marslakócskák vitamin rágótabletta kereskedelmi kampánya, mivel közvetlenül szólította meg a gyermekeket a termék megvásárlására - adta hírül a hatóság.
Szerző(k): Szász PéterA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján Berki Renáta anélkül reklámozta egy kereskedő cég óráit a közösségi oldalán, hogy megjelölte volna a posztok fizetett jellegét. A bújtatott reklámozás tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül, amiért a nőt 2,2 millió, a kereskedőt 1,2 millió forintra bírságolta a GVH.
Szerző(k): Domokos ErikaA Google nem ad teret többé a koronavírus-járványra vonatkozó összeesküvés-elméleteknek - jelentette be pénteken kiadott közleményében a kaliforniai óriásvállalat az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA járványhelyzet okozta megnövekedett képernyőfogyasztás újabb fordulatot hozott az amúgy is folyamatos változásban levő magyarországi reklámpiac számára. Már a kampánytervezésben is érdemes a reklámpiacnak a kisebb költségvetést igénylő, de heti szinten gyakorlatilag azonos sokaságot elérő online hirdetések felé fordulnia. Az új trend az, hogy már nem médiatípusok alapján kell választaniuk a piaci szereplőknek – a képernyők egyre közelebb kerülnek egymáshoz a reklámkampányok szempontjából is.
Szerző(k): Szabó DánielÚjabb több mint 6 milliárd forintot költ el az állampolgárok tájékoztatására a kormányzati kommunikációért felelős Miniszterelnöki Kabinetiroda. A Rogán Antal vezette tárca még április elején állapodott meg az állami hirdetési pénzeket felszívó cégcsoporttal, de a szerződést csak most töltötték fel az erre a célra létrehozott felületre - vette észre a G7.hu.
Szerző(k): K. Kiss Gergely