Reklám

01.
30.
19:45
Egy hét sem kellett Biden első botrányszagú ügyéhez

Egy hét sem kellett Biden első botrányszagú ügyéhez

Joe Biden az USA új elnöke még a választási kampány alatt szelíden figyelmeztette öccsét, Franket, hogy vigyázzon mit csinál, például milyen üzleteket köt, mert ha ő lesz az elnök, vadászni fognak a Biden család minden etikailag kétséges lépésére. Könnyen lehet, hogy falra hányt borsó volt a figyelmeztetés.

Szerző(k): Komócsin Sándor
01.
28.
16:14
Átverős mobilnet-hirdetéseket vizsgál a GVH

Átverős mobilnet-hirdetéseket vizsgál a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Vodafone és a Magyar Telekom ellen is versenyfelügyeleti eljárást indított

Szerző(k): Rácz Gergő
01.
20.
18:16
Óriási bírságot kockáztatnak, akik csak kicsit is trükkösen reklámoznak

Óriási bírságot kockáztatnak, akik csak kicsit is trükkösen reklámoznak

Az elmúlt két évben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) reklámozási és marketing ügyekben csaknem 6 milliárd forint bírságot szabott ki. Tiltott termékek hirdetése okoz leggyakrabban buktát.

Szerző(k): Molnár Csaba
01.
14.
12:00
Lecsapott a GVH és 100 milliós bírság lett a vége

Lecsapott a GVH és 100 milliós bírság lett a vége

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy forgalmazója fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdette honlapján a MyProtein termékeket. A hatóság 100 millió forintos bírságot rótt ki az angol cégre.

Szerző(k): Domokos László
01.
13.
15:50
Csúnyán lábon lőtte magát a Facebook, menekülnek a WhatsApp-felhasználók

Csúnyán lábon lőtte magát a Facebook, menekülnek a WhatsApp-felhasználók

A felhasználói feltételek tervezett változásai miatt elkezdtek menekülni a WhatsApp felhasználók más szolgáltatások felé. Attól tartanak ugyanis, hogy adataikat átadják a Facebooknak.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
10.
27.
09:57
Újra lecsapott a GVH

Újra lecsapott a GVH

Újra jogsértő módon reklámozta forgalmazója a CalciTrio elnevezésű étrend-kiegészítőt, ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) csaknem 47 milliós bírságot rótt ki a vállalkozásra.

Szerző(k): Domokos László
10.
16.
17:12
A reklámcégeket sem kíméli a járvány

A reklámcégeket sem kíméli a járvány

A reklámszövetség szerint a teljes kommunikációs iparág 148,8 milliárd forintos visszaeséssel számolhat az idén.

Szerző(k): Rácz Gergő
10.
06.
18:30
Fű alatt megérkezett az új Lidl-őrület a magyar üzletekbe

Fű alatt megérkezett az új Lidl-őrület a magyar üzletekbe

Idén korlátozott számban több országban is megjelent a boltokban a diszkontlánc sajátmárkás ruhakollekciója - így egyebek közt Lidl-ös cipő, póló, papucs, zokni és leggings. A lánc nemrég megszellőztette, hogy hazánkba is elhozza e termékeket, ám - vélhetően az exkluzivitást erősítve - nem jelölt ki semmilyen dátumot a bevezetés kapcsán. Friss akciós újságukból most kiderül, hogy október 5-től már a magyar egységekben is árulják e termékeket.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
02.
12:39
Ezek a reklámok mennek legyakrabban a tévében

Ezek a reklámok mennek legyakrabban a tévében

Elfogadta és honlapján közzétette a Médiatanács a televíziókban az idei első félévben közzétett új reklámszpotokról szóló tanulmányt, amelyből kiderült, hogy továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága pénteken az MTI-vel.

Szerző(k): Szepesi Anita