Bár a KSH legfrissebb kimutatása szerint tavaly decemberre 5,5 százalékra mérséklődött az infláció mértéke, ehhez tudni kell, hogy ebben az indexben szerepel az autóeladásokra, vagy épp a nagyértékű műszaki cikkekre vonatkozó árváltozás is.

Az inflációs érzetet leginkább az élelmiszer-vásárlás határozza meg, hogy

mit tapasztalunk, amikor a pénztárhoz érünk, és fizetni készülünk.

Az élelmiszerek ára ugyanis bár átlagosan 0,1 százalékkal mérséklődött tavaly novemberhez képest, ugyanakkor 2022 decemberéhez viszonyítva 4,8 százalékkal emelkedett országos szinten. Ezért nélkülözhetetlen, hogy a kereskedelmi szereplők további akciókkal segítsék a fogyasztókat.

 

Ennek megfelelően a Lidl továbbra is folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket és

mindent megtesz annak érdekében, hogy a magyar családok mellett álljon.

A piacvezető áruházlánc széles, kedvező ár-érték arányú kínálata mellett számos egyéb módon igyekszik támogatni vásárlóit abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron intézhessék a bevásárlást – közölte a Lidl a portálunkkal.

 

Ez a nemzetgazdasági szempontból is jelentőséggel bíró gyakorlatban azt jelenti, hogy a vállalat továbbra is azon dolgozik, hogy a kedvezőbb beszerzési lehetőségekből fakadó és azon is túlmutató árelőnyét továbbadja vásárlóinak, ezenkívül szintén fontos kihangsúlyozni, hogy a már egy éve tartó árcsökkentési programjának keretében

eddig több mint 600 termék árát mérsékelte,

amit a jövőben is folytatni kíván és továbbra is mindent megtesz annak érdekében, hogy a legjobb árakat és kiváló minőségű termékeket biztosíthasson az üzletekbe betérő vásárlóinak.

 

Ezzel pedig érdemben javíthat a vásárlók inflációs érzetén.

 

S ha már január! Azt már mindenki tudja, hogy az ünnepek után, év elején még jobban odafigyelünk költéseinkre, és arra, hogy miként spóroljunk.

Hazánk piacvezető áruházlánca ebben is segíti a vásárlókat, az alacsony árak, tartós és azonnali árcsökkentések biztosítása mellett, hetente megújuló termékakciókkal támogatja a vásárlókat

– fogalmazott a Lidl az Economxnak, hozzátéve: januárban most még több extra akciót és mennyiségi vásárláshoz kötött kedvezményt kínál a Lidl üzleteiben, hogy még olcsóbb legyen a bevásárlás.

A teljesség igénye nélkül:

 

  • A „Párban jobban megéri” akció keretén belül az áruházlánc kínálatban hetente változó árucikkeket találhatunk, melyek esetében minden második terméket akár 70 százalék kedvezménnyel vásárolhatunk meg.
  • Az „XXL akció” keretén belül az időszakos kínálatban szereplő nagy kiszerelésű XXL termékek kilogrammra vetített ára kedvezőbb, mint a normál kiszerelésű termékeké, ezzel a választással is pénzt spórolhatnak a vásárlók.

Emellett továbbra is elérhető a vállalat digitális hűségprogramja, a Lidl Plus a hetente megújuló exkluzív ajánlatokkal. Valamint a rendkívül népszerű és keresett, hétről-hétre megújuló, illetve hétvégi akciók mellett a vásárlókkal maradnak a szintén népszerű „Többet adunk” kampányok is, amelyek keretében a vállalat a kötelezően előírt 15 százalék helyett akár 50 százalékos kedvezményt is biztosít vásárlóinak. S bár elmúlt a karácsonyi időszak, ám a Lidl-ben továbbra is „Minden péntek halpéntek”, így továbbra is elérhető a friss haláru kínálat péntekenként 15 százalék kedvezménnyel az áruházlánc boltjaiban, de a Lidl Plus használatával ez kedvezmény 25 százalékra növekszik

 

A cikk a Lidl Magyarország támogatásával jött létre.