A cég most új akcióval hívja fel a figyelmet a múlt, az összetartozás fontosságára. Régi, talán családi ereklyeként őrzött órákhoz kapcsolódó családtörténeteket várnak, annak bizonyságául, hogy a régi tárgyak históriáját felidézve segít emlékezetünkben tartani szüleink, nagyszüleink történetét s továbbadni mindezt gyermekeinknek, unokáinknak. A legjobb történeteket, amelyeket szakértő zsűri választ ki, méltó módon publikálják, s jutalmazzák a szerzőket.

A cég vezetői maguk is támogatandónak tartanak számos fontos célt − nemegyszer magánjövedelmükből is hozzájárulva ezekhez −, nemcsak azért, mert számukra ez egyfajta társadalmi kötelezettség, hanem mert szeretnék eloszlatni azokat a Magyarországon még ma is élő előítéleteket, amelyek a luxuscikkekhez, a luxuscikkek fogyasztóihoz kötődnek. Az kétségtelen, hogy a luxusórák az átlagemberek számára meglehetősen drágák. Ugyanakkor egy igen drága festmény árát sem úgy kapjuk meg, ha összeadjuk a felhasznált vászon, festék és elkoptatott ecsetek értékét. Ezek a luxusórák a maguk nemében műremekek, nem egy közülük ékszerszámba megy. Kétségtelenül azt mutatja − hol hivalkodóbban, hol visszafogottabban −, hogy viselőjének nemcsak van mit a tejbe aprítania, de ízlése, stílusa is kifinomult, méltó társadalmi státusához.