A Damler világszerte összesen 130 ezer gépkocsit értékesített a Mercedes, az AMG, a Smart és a Maybach márkákból, 6,1 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, annak ellenére, hogy Németországban 5,2 százalékkal kevesebb autót adtak el.
Európa egészében nőtt az értékesítés, de a húzóerőt az észak-amerikai és az ázsiai kereslet jelentette. Nagy szerepe volt a növekedésben a SUV-járműveknek és az új kompakt modelleknek.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
A szakértők szerint a nagy őrület után jövőre magához térhet a lakáspiac
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk