A UPC Magyarország árbevétele 4,7 százalékkal emelkedett éves bázison a második negyedévben. A pontos számot ugyan nem közölték, de az anyacég Liberty Global jelentéséből kiderül, hogy kelet- közép-európai régióban 274 millió dolláros bevételt értek el, amely 6,8 százalékos emelkedés.
A mobil-előfizetők száma 41 300-ról három hónap alatt 47 400-ra nőtt, amely azt jelenti, hogy 6100 embert tudtak zömmel más szolgáltatóktól átcsábítani. Ennek részben az az oka, hogy a cég korlátlan adatforgalmú, hűségidő nélküli díjcsomagokat és hálózatfüggetlen készülékeket kínál.
Kapcsolódó
A Napi.hu nemrég írt a magyar mobil-számhordozás gyorsulásáról. Akkor a cég azt közölte, hogy előfizetőik többsége számhordozással került át hozzájuk, így vélhetően ez a folyamat folytatódott a második negyedévben is.
A cég közleménye szerint ügyfeleik száma meghaladta 814 ezer főt, akik összesen 1,87 millió millió tévés, internetes, mobil, és telefonos szerződést kötöttek (Ebbe nem tartozik bele a közel 300 ezer UPC Direct műholdas előfizető). A UPC 4,4 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre, valamint új termékek és szolgáltatások bevezetésére.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem