Noha a várakozásoknak megfelelően idén a mobil bevételek nagyobb ütemben bővültek, mint a webes hirdetések, az is látszik, hogy ismét lendületet vett a webes piac és még mindig több mint 90 százalékát képviseli az összes költésnek - adta hírül az IAB Hungary. A maradékon a mobil és az email hirdetések osztoznak.
Az elemzés szerint amíg a pénzintézeti-biztosító, kiskereskedelmi és szolgáltatási szektor átlag fölötti ütemben növelte költéseit, addig a távközlési ágazat visszafogta azokat. A szektorok között továbbra is a pénzintézet-biztosító, a kereskedelem, és a közlekedési eszközök számít a legnagyobb három szereplőnek, ők adják ugyanis az összes költés bő egyharmadát.
A kutatást a PwC e cégek önbevallásai alapján készítette: Adaptive Media, Axel Springer Magyarország, CEMP, Est Media Group, EVO Media, Gmedia, Grabowski Digital, Használtautó, Híreső, HVG Kiadó, HWSW, Infinety, Inform Media Online, Madhouse, Magyar Jeti ,MTM-SBS, MTVA Online, Net Média, NoSalty, Optimusz Direkt Marketing, Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató, ReachMedia, Ringier Online, R-Time, Sanoma Budapest, Schibsted, Thinkdigital.
Legolvasottabb
Elképesztő a csalók legújabb módszere: így olvassák le könnyedén a PIN-kódunkat
Rátenyerelt a WHO a pánikgombra: szinte pontosan ugyanaz a forgatókönyv, mint a Covidnál
Egyre nagyobb gáz van: taktikáznak a magyarok, szorul a hurok Európában
Súlyos teher Magyarország vállain Ukrajna 90 milliárd eurós karácsonya
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Katasztrófa az egészségügyben: 32 ezer beteg rekedt a műtők előtt, egyesek 2030-ra kaptak időpontot
Százezrek haltak bele az idén, pedig mindenki azt hitte, hogy irány a Hold
Egyre hangosabban ketyeg a nyugdíjbomba: mennyit bír el még a kassza?