Az adóhivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, vagy folyószámla-kivonaton tájékoztatja az érintetteket például az esetleges túlfizetésekről - írja a NAV közleményére hivatkozva az MTI.
Jelezték: a telefonos megtévesztésből eredő kellemetlenségekért az adó- és vámhatóság nem vállal felelősséget.
Egy adózótól származó értesülésük szerint egy telefonos csaló a NAV nevében az ügyfelek bankszámla-adatainak megszerzésével próbálkozott - közölte Paskujné Pifkó Mónika, a NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóságának sajtóreferense. Az ismeretlen telefonáló azt állította, hogy az ügyfélnek túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámla-számának megadását követően tudják átutalni.
Legolvasottabb
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Katasztrófa az egészségügyben: 32 ezer beteg rekedt a műtők előtt, egyesek 2030-ra kaptak időpontot
Nyomasztóan kemény évek jönnek az ingatlanpiacon, brutális számokat kellene hozni
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Ki kell irtani: rémrovar fenyegeti Európát, mindenen végigsöpörhet ez az invazív faj
Húszmilliós szint fölött élnek: fájó az összevetés
Százezrek haltak bele az idén, pedig mindenki azt hitte, hogy irány a Hold
Itt a kormány ajándéka Budapestnek: folytatódhat a Déli körvasút építése