Immár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.
Szerző(k): Szabó M. IstvánMindhárom érintett ország versenyhatóságai jóváhagyták, így a Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente lett a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa Magyarországon, továbbá a KMV átvette az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit is – közölte a cég.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanFahéjas kólával jelenik karácsonykor a brit piacon piacra a Coca-Cola. Az újdonság nem jön a magyar piacra.
Szerző(k): Csernátony CsabaA vártnál nagyobb nyereséget termelt a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a harmadik negyedévben, köszönhetően annak, hogy Észak-Amerikában egy év óta először bővült az üdítőitalok forgalma, valamint kifizetődőnek bizonyultak a feltörekvő piacokra szánt új termékek fejlesztésére és a marketingre költött pénzek - jelentette az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaMegnőtt az üdítők, a sörök és a jégkrémek forgalma a hőség miatt, több fogy a tavalyinál, de megindult a roham a ventilátorokért is az MTI-t tájékoztató áruházláncok szerint.
Szerző(k): Szepesi AnitaErőteljesen, 20 százalékkal csökkenti műanyag palackjai súlyát és 40 százalékra növeli azok újrahasznosított alapanyagtartalmát 2020-ra a Coca-Cola Magyarország. A cég a hamarosan befejeződő program keretében félmilliárd forintot költ az innovatív környezetkímélő csomagolási technológiák bevezetésére - írják közleményükben.
Szerző(k): Szabó DánielA PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó nyeresége csökkent az idei második negyedévben, elsősorban az adók emelkedése miatt.
Szerző(k): Szász PéterÚjabb Jana-üdítőitalt von ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal, ezúttal öt fajtát vetetnek le a polcokról.
Szerző(k): K. Kiss Gergely