Az elmúlt években nagyot nőtt az alacsony kalóriatartalmú termékek forgalma Magyarországon, a friss vállalásoknak köszönhetően pedig a helyzet tovább javulhat.
Szerző(k): Szász PéterA hazai üdítőital-gyártók (a magyarországi élelmiszergyártó ágazatok közül elsőként) cukorcsökkentési vállalásokat tettek. A nem alkoholtartalmú italokból az édesítő fele eltűnik - írja közleményében a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.
Szerző(k): Szabó DánielPrémium márkát vezet be a Coca-Cola hazánkban. A Royal Blisst a "legjobb éttermekben, bárokban és szórakozóhelyeken lesz kapható" - fogalmaz a cég közleményében, amelyet a mediapiac.com hozott le.
Szerző(k): K. Kiss GergelyItt a Márka! Itta már ma? - állt egykor a magyar üdítő hirdetésein. A cég azóta is létezik, most uniós pénzből megvalósuló fejlesztéssel próbál újra a csúcsra jutni.
Szerző(k): Szabó DánielA Karlovarské minerální vody és Balogh Levente lesz a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa, és megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit - adta hírül a cég.
Szerző(k): Domokos LászlóNövelte piaci részesedését és a vártnál jobb eredményekről számolt be a Coca-Cola szerdán közzétett harmadik negyedéves gyorsjelentésében.
Szerző(k): Szász PéterA PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó növekvő nyereségről és bevételről számolt be az idei harmadik negyedévben, azonban észak-amerikai üdítőital eladásai csökkentek - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyRománia csúcstartó az üdítőitalok fogyasztásában. A kelet-európai ország lakói simán verik régiós társaikat az egészségtelennek tartott szénsavas italok fogyasztásában, miközben a kontinens negatív rekorderei a gyümölcslevek terén.
Szerző(k): Barabás Júlia