Idén az első fél évben az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot, ami 17 százalékkal, csaknem 25 milliárd forinttal haladta meg a 2017. hasonló időszakában mért adatot - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik, marketingre fókuszáló felméréséből.
Szerző(k): Szabó DánielAz idén is az az Extreme Digital került a GKI Digital online kiskereskedelmi toplistájának élére. Egy új szereplő van a tavalyi évhez képest, a szektor forgalma pedig szépen bővül - derül ki a statisztikából.
Szerző(k): Szabó DánielTörött okostelefonok, sérült televíziók, elutasított garancia. A Budapesti Békéltető Testület elé egyre több olyan vitás ügy kerül, amelyben a fogyasztók már eleve sérült állapotban kapják meg a megrendelt termékeket, mégis a csereigényüket elutasították. Mit tehetnek ilyenkor a fogyasztók?
Szerző(k): Domokos ErikaLakossági bejelentés alapján végzett próbavásárlást a Nébih egy házi cukrászsüteményeket is hirdető internetes oldalon. Az elsősorban gyermekeknek szánt tortában a Nébih laboratóriuma határérték feletti, csak külön figyelmeztetéssel felhasználható színezéktartalmat mutatott ki. A webshoppal azonban sok egyéb probléma is akadt.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA fortheshop.com kínai online bútorbolt letisztult dizájnnal, remek bútorok fotóival, igen alacsony árakkal és az ingyenes szállítás ígéretével csalja be a nem elég óvatos vásárlókat - figyelmeztet a 444.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA hazai webáruházak több mint kétharmadának nőtt a forgalma tavaly, és csak 6 százalékuk számolt be forgalomcsökkenésről - derült ki a webáruházak készítésével foglalkozó WebShop Experts és a ShopRenter legutóbbi, 11. webáruház-felméréséből.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEddig nem nagyon merészkedtek a fővárostól messzebbre az élelmiszeres webáruházak és 300 ezer forint alatt nem nagyon akad kiszállító munkatárs. A jövőben azonban még élesebb lehet a verseny és a logisztika "darálni fog". A blokkk.com számba vette, hogy hol tartanak most a nagyobb áruházláncok webshopjai.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz eMAG áprilistól március végéig tartó 2017-2018-as pénzügyi évben jelentősen növelte forgalmát, az átlagos kosárérték 22 százalékkal 23 500 forintra emelkedett az előző év azonos időszakához képest - közölte az online kereskedelemmel foglalkozó társaság hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss Gergely