A déli összekötő vasúti hídon halad át az ország keleti és nyugati országrészei közötti vasúti forgalom 90 százaléka. A hidat több mint 48,5 milliárd forintból újította fel a fővállalkozó Duna Aszfalt, a pénz nagy része uniós támogatás.
Szerző(k): Csernátony CsabaA magyar kormány vasútbarát, pontosan érti a vasúti rendszer fejlesztésének jelentőségét, a következő 10-15 év mindenképpen a vasútról fog szólni - mondta Palkovics László technológiai és ipari miniszter pénteken, a Magyar Vasúttörténeti Parkban tartott 72. Vasutasnapon Budapesten. A kormány nagyjából 6000 milliárd forintot szán fejlesztésekre a következő időszakban.
Szerző(k): Domokos ErikaA nagysebességű vasúti összeköttetések előkészítésének felgyorsításáról, összehangolásáról és az ukrán gabonaexport hathatósabb elősegítéséről állapodtak meg a visegrádi államok (V4) közlekedési miniszterhelyettesei, államtitkárai Budapesten - közölte a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM).
Szerző(k): Domokos ErikaA 922B jelzéssel közlekedő járat éjszakai busz indul hétvégén Budakeszin át Pátyra, Telkire, Budajenőre, Perbálra, Tökre, Zsámbékra.
Szerző(k): Rácz GergőA jelenlegi rendszám-karakterkészlet néhány éven belül kifutott volna, ezért hosszabbodnak meg július elsejétől egy betűvel az újonnan kiadott hazai rendszámok. A már forgalomban lévő hatósági jelzéseket nem kell új táblákra cserélni, azok a továbbiakban is használhatók maradnak - hívja fel a figyelmet a Facebookon Vitézy Dávid, közlekedéspolitikáért felelős államtitkár
Szerző(k): Szász PéterA közlekedési cég menetrendje most már a Google térképeken is elérhető.
Szerző(k): Rácz GergőA következő években az európai élvonalba kell emelni a magyar ipart, belföldi viszonylatban pedig kiemelt cél az önellátás elérése - mondta csütörtöki bizottsági meghallgatásain Palkovics László technológiai és ipari miniszterjelölt. A másfél éve parlamentbe jutott Koncz Zsófiából és az eddig a budapesti állami fejlesztésekért felelős Vitézy Dávidból is államtitkár lesz Palkovics tárcájánál.
Szerző(k): Domokos ErikaÚjból le kell folytatni a Déli Körvasút fejlesztésének környezetvédelmi engedélyezését - közölte az állami Budapest Fejlesztési Központ (BKF) és a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. az MTI-vel. A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szerint a Fővárosi Bíróság megsemmisítette az egymilliárd euróba kerülő projekt környezetvédelmi engedélyét és új eljárásra kötelezte a hatóságot, a BKF-et és a NIF-t. Ez az a projekt, amely teherforgalmi korridort csinálna Budapest belsejéből, és minden uniós forrást elnyelne más projektek elől az elkövetkezendő évtizedben - írja a VEKE.
Szerző(k): Domokos Erika