A szlovák sajtó és a lengyel miniszterelnök-helyettes szerint Magyarország már kiesett a Tata/Jaguar Land Rover gyáráért folytatott versenyből. Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter szerint ez nem igaz, míg a cég csak annyit közölt, hogy nincs még végső döntés a helyszínről. Kiszámoltuk, hogy mekkora állami támogatást ígérhet Budapest azért a beruházásért, amely Magyarország messze legnagyobb autógyára lehetne. (Fotó: landrover.com)
Szerző(k): Ádám ViktorMégsem szálltak el a magyar esélyek a Tata/Jaguar Land Rover kelet-közép-európába tervezett új gyára kapcsán: a Magna Steyr ausztriai egységében csak bérgyártás folyik majd, ettől még szükség van egy komplett üzem felépítésére is.
Szerző(k): Ádám Viktor, Barabás T. JánosNem Magyarországon, de nem is Szlovákiában építi fel új autógyárát az indiai Tata tulajdonában lévő Jaguar Land Rover.
Szerző(k): EconomxA szlovák kormány orvosolná azt a hiányosságot, ami miatt az indiai Apollo gumigyár sem Szlovákiát választotta - ezzel tennék vonzóvá az országot a Tata/Jaguar Land Rover autógyártó számára.
Szerző(k): EconomxA Financial Times szerint nincs még lefutva a meccs, Magyarország továbbra is az egyik esélyes helyszín, ahol az indiai Tata tulajdonában lévő Jaguar Land Rover felépítheti új autógyárát.
Szerző(k): MTI-Eco, EconomxTöbb szlovák internetes portál egybehangzó értesülése szerint az indiai Tata Motors vagy Szlovákiában, vagy pedig Lengyelországban építi fel új autógyárát, amellyel mintegy 8 ezer munkahelyet teremthet.
Szerző(k): EconomxA CIG Pannónia több százmillió forintos rendszerfejlesztésbe kezd a Tata Consultancy Services-el (TCS) együttműködve - jelentette be a társaság.
Szerző(k): EconomxA legfrissebb brit értesülések nem szólnak arról, hogy Magyarország is az indiai Tata, illetve a tulajdonában lévő Jaguar Land Rover új autógyárának potenciális helyszínei között volna.
Szerző(k): Economx