A bérelt elektromos rollerek jelenleg a világ legmegosztóbb közlekedési módjai közé tartoznak. A mikromobilitási gépeket gyakran dicsérik, mint hatékony és fenntartható közlekedési módot, jelenlétük azonban megköveteli a szabályozást, köszönhetően a megnövekedett baleseteknek és annak, hogy sokszor káoszt okoznak a járdákon és az utcákon.
Szerző(k): L. K.Kötelező sisakviselésre, az elektromos rollerek jogosítványhoz kötésére és a buszsávok kerékpáros használatára tettek többek között módosítási javaslatokat a legutóbbi KRESZ-háttérbeszélgetésen. Összefoglalónkból kiderül, hogyan vélekedik minderről a Magyar Kerékpárosklub elnöke.
Szerző(k): Balatoni LillaA korral nem haladó KRESZ szerint az e-roller segédmotoros kerékpárnak minősül, így lakott területen nem mehet a kerékpárúton.
Szerző(k): T. E.A fiatalabbak különösen sokszor ütköznek, a halálos áldozatok száma megduplázódott.
Szerző(k): Zádori BencePéntektől augusztus közepéig a gyalogosoké lesz a főszerep a Lánchíd és az Erzsébet híd között.
Szerző(k): T. E.Fontos határidő jár le az e-rollerek esetében, az igazolást keddtől mindenkitől kérhetik.
Szerző(k): G. É.Meglepő, de az eddigi szerződések csak 39 százalékát kötötték fővárosiak.
Szerző(k): EconomxJúlius 16-tól kötelező a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás a különböző elektromobilitási eszközökre, például rollerekre és segway-ekre.
Szerző(k): Eisenkrammer Nóra