Havi 36-50 ezer forintnak megfelelő euró fejében Renault Twingót vagy Cliót, valamint a Kia Stonicot lehet elhozni a boltlánctól.
Szerző(k): Csernátony CsabaIdeiglenesen felfüggesztette a járműgyártást a francia Renault tulajdonában levő Dacia romániai üzeme a félvezetők globális hiánya miatt – adta hírül a Profit.ro.
Szerző(k): Domokos ErikaÚjraszervezi működését a Renault-csoport annak érdekében, hogy magasabb árréssel működjön és nagyobb szabad készpénzállománnyal rendelkezzen - jelentette be Luca de Meo, a cégcsoport elnöke.
Szerző(k): Szász PéterA prémiumautók nem csak akkor kerülnek többe a tömeggyártók modelljeinél, amikor megvesszük vagy rendszeres karbantartásra visszük azokat, a karambolos javítások miatt is mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk. Van azonban olyan olcsó márka, amely meglepetést okozhat a szervizben – derül ki a a TotálKártörténet-lekérdezés adatszolgáltató partnerének adataiból.
Szerző(k): Szász PéterTöbb lépcsőben drágultak idén az alkatrész-árak és a márkaszervizek óradíjai, leginkább a gyenge forint miatt. Az egyik legnagyobb kereskedőcég szerint nekik az életben maradáshoz is át kellett írni az árcédulákat - tudta meg a vezess.hu
Szerző(k): K. Kiss GergelyA jövőben az elektromos és hibrid hajtásra koncentrál a Renault, de egy darabig még a katalógusokban ott lesznek a dízemotoros modellek.
Szerző(k): Csernátony CsabaNagyobb működési autonómiával rendelkező egységekre bontja szét szervezetét a Renault autógyár a konszern csütörtöki bejelentése szerint - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterRekordnagyságú, 7,29 milliárd euró veszteséget termelt a Renault francia autógyártó konszern az első fél évben, ami részben a koronavírus-járvány, részben pedig a japán szövetséges Nissan számlájára írható - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó Dániel