Az erőteljes áremelkedés ellenére többet költenek a magyarok zöldségre és gyümölcsre. A legfontosabb vásárlói kör a nyugdíjasoké - derül ki a GfK Hungária zöldség-és gyümölcsfogyasztásról szóló jelentéséből, amely egy 2 ezer fős piackutatás és egy ezer fős online megkérdezés alapján készült.
Szerző(k): K. Kiss GergelyStabilan magas, 60 százalék körüli Magyarországon a videojátékozók aránya, és már 40 milliárd forintnál is többet költenek az ehhez köthető tételekre - derül ki az eNet friss kutatásából.
Szerző(k): Szabó M. IstvánJúliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban - idézi a Nielsen piackutató adatait az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaKiemelkedő értékesítési eredmények várhatók a hazai tévék piacán a második negyedévben, ahogy a 2010-es és a 2014-es labdarúgó világbajnokság idején is - derül ki a GfK elektronikai cikkek értékesítési adatait monitorozó kutatásából.
Szerző(k): Szász PéterMagyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA tequilák gyorsan növekvő ágazatába vásárolta be magát a Bacardi. Ezzel egyesült a világ két legnagyobb lepárlója - írja az origo.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyVáltoznak a magyarok vásárlási szokásai, a napi fogyasztási cikkek miatt ritkábban térnek be a boltokba, de akkor többet tesznek a kosárba. Idén az első félévben egyébként nem nőttek a költések - derül ki a GfK friss kutatásából.
Szerző(k): Szász PéterA bolti kiskereskedelmi forgalom az Európai Unió (EU) 28 országában 2017-ben 1,4 százalékkal nőhet a GfK piackutató 32 európai ország kiskereskedelméről készített tanulmánya szerint - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss Gergely