piackutató

06.
05.
10:38
Így küzdenek a szagok ellen a magyarok

Így küzdenek a szagok ellen a magyarok

A legkevesebb izzadásgátlót Délnyugat-Magyarországon veszik, míg a legtöbbet Budapesten és környékén. Egy év alatt több mint 13 milliárd forintot költöttek ezekre a termékekre a magyarok, ez 8 százalékos emelkedés az előző évhez képest - adta hírül a Nielsen.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
16.
15:33
Még a nyugdíjasokat sem riasztotta el az alapélelmiszer-drágulás

Még a nyugdíjasokat sem riasztotta el az alapélelmiszer-drágulás

Az erőteljes áremelkedés ellenére többet költenek a magyarok zöldségre és gyümölcsre. A legfontosabb vásárlói kör a nyugdíjasoké - derül ki a GfK Hungária zöldség-és gyümölcsfogyasztásról szóló jelentéséből, amely egy 2 ezer fős piackutatás és egy ezer fős online megkérdezés alapján készült.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
22.
10:46
425 ezer hardcore gamer közt élünk

425 ezer hardcore gamer közt élünk

Stabilan magas, 60 százalék körüli Magyarországon a videojátékozók aránya, és már 40 milliárd forintnál is többet költenek az ehhez köthető tételekre - derül ki az eNet friss kutatásából.

Szerző(k): Szabó M. István
07.
11.
10:13
Meglepő hír érkezett a magyar nőkről

Meglepő hír érkezett a magyar nőkről

Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban - idézi a Nielsen piackutató adatait az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
16.
17:40
Ennyiért vesznek tévét a magyarok

Ennyiért vesznek tévét a magyarok

Kiemelkedő értékesítési eredmények várhatók a hazai tévék piacán a második negyedévben, ahogy a 2010-es és a 2014-es labdarúgó világbajnokság idején is - derül ki a GfK elektronikai cikkek értékesítési adatait monitorozó kutatásából.

Szerző(k): Szász Péter
03.
13.
12:05
Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Magyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
30.
17:45
Nagy dobásra készül a Bacardi

Nagy dobásra készül a Bacardi

A tequilák gyorsan növekvő ágazatába vásárolta be magát a Bacardi. Ezzel egyesült a világ két legnagyobb lepárlója - írja az origo.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
18.
11:12
Változás a magyar boltokban

Változás a magyar boltokban

Változnak a magyarok vásárlási szokásai, a napi fogyasztási cikkek miatt ritkábban térnek be a boltokba, de akkor többet tesznek a kosárba. Idén az első félévben egyébként nem nőttek a költések - derül ki a GfK friss kutatásából.

Szerző(k): Szász Péter
08.
11.
18:07
Nőhet az EU-ban a bolti kiskereskedelem az idén

Nőhet az EU-ban a bolti kiskereskedelem az idén

A bolti kiskereskedelmi forgalom az Európai Unió (EU) 28 országában 2017-ben 1,4 százalékkal nőhet a GfK piackutató 32 európai ország kiskereskedelméről készített tanulmánya szerint - írja az MTI.

Szerző(k): K. Kiss Gergely