A biztonságtudatos online ismerkedésért indít figyelemfelhívó kampányt Valentin-nap alkalmából a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Nemzeti Kibervédelmi Intézete (NBSZ NKI).
Szerző(k): Csernátony CsabaA szentimentális vásárlók minden eddiginél többet költenek Valentin-napra: az ezzel kapcsolatos kiadások az elmúlt évtizedben 180 százalékkal nőttek Európában az éves Mastercard Love Index szerint. A magyarok tavaly több mint 10 milliárd forinttal költöttek többet, mint 2011-ben. Ennek felét 2020-ban utazásra költötték a szerelmesek, de ékszerre is több mint 350 milliót adtak ki.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaHiába a kijárási tilalom és a karanténintézkedések, a magyarok még négy nappal Valentin-nap előtt is kimozdulós romantikában bíznak: a férfiak és a nők is szívesen mennének étterembe, ajándékba pedig színházjegyeket is szeretnének. A sablon virág, parfüm és csoki lesz a befutó, de aki költ, az belenyúl a zsebébe - derül ki a Picodi.com felméréséből. Viszont pénzt senki ne adjon ajándékba!
Szerző(k): Szabó Dániel