marketing

02.
11.
07:15
A Super Bowl nem csak a fociról szól, dollármilliárdok repkednek a háttérben

A Super Bowl nem csak a fociról szól, dollármilliárdok repkednek a háttérben

Az év legnagyobb sporteseményén a lakosság 1,3 milliárd dollárért iszik sört, és 10 ezer dollárért vesz belépőt. Vasárnap eldől, ki lesz az idei NFL-bajnok.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
02.
06.
06:20
Ezek a legkeresettebb diplomák a piacon

Ezek a legkeresettebb diplomák a piacon

Az elmúlt évek során megfigyelhető volt, hogy a diplomát elváró hirdetések aránya folyamatosan csökkent. 2020-ban az összes hirdetés 34 százaléka tartalmazott felsőfokú végzettségre vonatkozó kritériumot, ez 2022-ben 26 százalékra apadt.

Szerző(k): Horváth Tibor
02.
05.
21:58
Barbie és Oppenheimer furcsa párosa nagyot hasított

Barbie és Oppenheimer furcsa párosa nagyot hasított

Bár a Barbenheimer-jelenség érdekesnek mondható, de marketing szempontból ellenállhatatlan kombinációja egyértelműen szolgálta a konkurens filmstúdiók érdekeit.

Szerző(k): Horváth Tibor
01.
19.
06:38
A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

Hatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.

Szerző(k): Economx
01.
18.
16:16
Most összehasonlíthatja fizetését a környező országokéval

Most összehasonlíthatja fizetését a környező országokéval

Mutatjuk a magyar, a lengyel, a cseh, a szlovák és a bolgár fizetéseket az IT-szektorból.

Szerző(k): Economx
01.
17.
16:25
Elindult a MediaFuture

Elindult a MediaFuture

Januárban kezdte meg működését az Indamedia csoport új, média és marketing-kommunikációs online kiadványa, a MediaFuture.

Szerző(k): Economx
12.
15.
11:42
Sokba került két cégnek a megtévesztő hirdetés

Sokba került két cégnek a megtévesztő hirdetés

Feltárta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy a Telemarketing International Kft. és osztrák anyacége, a Mediashop GmbH szándékosan megtévesztő kommunikációt folytatott négy terméke esetében.

Szerző(k): Economx
12.
08.
19:13
Az influenszermarketing a jövőben is a reklámstratégia részét fogja képezni

Az influenszermarketing a jövőben is a reklámstratégia részét fogja képezni

Csak valamilyen új technológia megjelenése miatt fejlődhet tovább a reklámpiac, hiszen megfigyelhető az ipari forradalom óta, hogy a technológia fejlődése és a marketing kéz a kézben járnak. Az is egyértelműen látszik, hogy hosszútávon csak a stratégiával egybekötött PR-tevékenység működik.

Szerző(k): Gáll Csongor