Viszonylagos csend övezte a szeptemberi hónapot az Airbus és a Boeing háza táján, az amerikai gyártó eladásokban továbbra is erősebbnek látszik, átadásokban viszont az európai cég helyzete stabilabb. A statisztikákból kiderül, hogy az Airbus egyetlen egy repülőgépet tudott eladni egész szeptemberben, egy meg nem nevezett ügyfél kért egy üzleti célokra kialakított A319neót - írja az Airportal.
Szerző(k): Szász PéterSzeptemberben a British Airways (BA) még azt mondta, hogy mivel sikerült a pilóta-szakszervezettel megállapodnia az új fapados leányvállalat alapításáról, ezért anyagi okok miatt szinte minden gatwicki járatát megszünteti. Most lehet, hogy mégis megállapodnak.
Szerző(k): Szász PéterA légi utasoknak még legalább két évig viselniük kell a maszkokat, egészen addig amíg a Covid-19 is annyira "beépül" az életünkbe, mint az influenza - véli Zack Zainal Abidin az Emirates csoport biztonsággal foglalkozó leányvállalatának igazgatóhelyettese.
Szerző(k): Szász PéterA fellendülő utasforgalomnak köszönhetően a British Airways már novembertől újra használja majd az Airbus A380-asokat, de előtte rövidtávú járatokon vetik be - írja az Airportal.
Szerző(k): Szász PéterKomoly büntetést kapott az United Airlines amerikai légitársaság, mert több ízben is a jogszabályban rögzítettnél tovább várakoztak gépei utasokkal tömve a kifutópályán - írja a Simple Flying.
Szerző(k): Szász PéterLejárt a határidő, amit az United Airlines amerikai légitársaság adott alkalmazottainak arra, hogy beoltassák magukat. Aki nem tudja igazolni, hogy vallási vagy egészségügy okokból nem vette fel az oltást, az búcsúzhat a cégtől.
Szerző(k): Szász PéterNem sikerült a pilóta-szakszervezettel megállapodnia az új fapados leányvállalat alapításáról, ezért a British Airways anyagi okok miatt szinte minden gatwicki járatát megszünteti - írja az Airportal.
Szerző(k): Szász PéterAz utóbbi időben megnőtt az agresszív utasok száma a légi járatokon, a konfliktusok fő forrása pedig a maszkviselés lett. Ennek vetne véget a Delta Airlines úgy, hogy azt kéri: a légitársaságok osszák meg egymással feketelistájukat - írja a Travel Pulse.
Szerző(k): Szász Péter