Kereskedelmi médiumokban és az internetes hírportálokon sem hirdethetnek a pártok 2014-ben az új választási szabályok szerint, amelyeket hétfőn hagyott jóvá a parlament.
Szerző(k): MTIAz állampolgárok minél pontosabb és szélesebb körű tájékoztatását szolgálja a kormányszóvivő elmondása szerint az a Miniszterelnökség által megrendelt médiakampány, amely az IMF-EU-tárgyalásokkal kapcsolatban indult kedden. Giró-Szász András rögzítette: a kormány nem az IMF ellen harcol.
Szerző(k): MTIMintegy bruttó kétszázmillió forint a keretösszege annak a médiakampánynak, amelyet a Miniszterelnökség rendelt meg az I.M.G. Inter Media Group Kft.-től annak érdekében, hogy bemutassa a társadalom széles körének az IMF-EU-megállapodás állását és a tárgyalás sarkalatos pontjainak részleteit - derül ki abból a vállalkozási szerződésből, amelyet a kormányzati portálon hoztak nyilvánosságra.
Szerző(k): MTIA keddi lapokban máris megjelentek a magyar kormány IMF-hitelmegállapodás megalapozásához kapcsolódó, tájékoztató kampányának hirdetései, melyekben arra ad feleletet, hogy \"Mit várunk az IMF-től?\".
Szerző(k): NAPIKampányt indít az Európai Unió annak érdekében, hogy a tagállamok minél előbb ültessék át saját jogrendjükbe azt a 2011-es uniós irányelvet, amely a késedelmes fizetések ellen hivatott fellépni - tudatta pénteken az Európai Bizottság.
Szerző(k): MTI-EcoÚjabb médiakampányt indít a Miniszterelnökség - derül ki a szervezet idei közbeszerzési tervének módosításából. A kampánynak, amely a dokumentum szerint rendkívüli sürgősséggel szükséges - sem a témája, sem a költsége nem ismert egyelőre.
Szerző(k): NAPI, MTIAz Európai Bizottság arra kéri az uniós polgárokat, hogy mondják el, milyen problémákkal szembesültek, amikor tanulás, nyaralás, munkavállalás vagy letelepedés céljából egy másik uniós országba utaztak - tette közzé az uniós végrehajtó testület magyarországi képviselete kedden a honlapján.
Szerző(k): NAPIA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerdától 6,2 millió forintos médiafelület-foglalási büdzsével társadalmi célú kampányt indít a fogyasztói, vásárlói csoportok megtévesztő hirdetései ellen - jelentette be Tevanné Südi Annamária, a GVH főtitkára kedden Budapesten, sajtótájékoztatón.
Szerző(k): MTI-Eco