Folytatja a kormány a Magyarország jobban teljesít elnevezésű lakossági tájékoztató kampányát. A Magyar Közlöny hétfői számában megjelent kormányhatározat szerint ugyanis a közigazgatási miniszternek azonnali hatállyal kell gondoskodnia a minden magyarországi címre megküldendő tájékoztató anyag nyomdai előállításáról.
Szerző(k): portfolio.hu, MTIMédiakampány indul a \"Jó Állam\" bemutatása érdekében.
Szerző(k): MTIMennyivel nőtt a minimálbér, mi jár egy tanár bántalmazásáért, hány rászorulón segített a kormány – ilyen kérdésekkel indult el a kormány új honlapja, melyet a hétfőn bejelentett tájékoztatási akciósorozat keretében hoztak létre.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanTájékoztatási akciósorozatot indít a kormány – jelentette be Gíró-Szász András kormányszóvivő hétfőn a parlamentben. Az elmúlt két és fél évben átalakult az ország, Magyarország jobban teljesít – idézte a kormányszóvivő a kampány szlogenjét.
Szerző(k): NAPIÚjabb megrendeléseket kapott a Szerencsejáték Zrt.-től Simicska Lajos vállalatbirodalmának egyik cége. A nagyobb falatot ugyan egy multi vállalkozása nyelhette le, ám Simicska-féle vállalatok együtt nem panaszkodhatnak a szerencséjükre.
Szerző(k): NAPIA bruttó 200 millió forintos keretösszegből 199,3 millió forintot kapott meg az I.M.G. Inter Media Group Kft. a kormány októberi IMF-kampányára – olvasható Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes egy írásbeli kérdésre adott válaszában. Csak a tervezés 19,6 millióba került.
Szerző(k): NAPIAz NMHH televíziós digitális átállás kommunikációjára kiírt közbeszerzését egyedüli érvényes ajánlattevőként nyerte meg a volt MFB-vezér cége, az állami médiatendereken eredményesen szereplő I.M.G Kft.
Szerző(k): NAPIA kormány az egészségügyi tárca közreműködésével szeretné eltüntetni a mesterséges transzzsírokat az élelmiszergyártásból. Ennek részeként kampányt is indítanának, amely azonban nem egyes termékköröket, hanem márkákat is tönkre tehet, jelentős kárt okozna a gyártónak és a fogyasztás csökkenésével az államnak is.
Szerző(k): Hőnyi Gyula