hirdetés

05.
02.
14:57
Közpénzmilliárdokért hirdethették a kormány érvénytelen népszavazását

Közpénzmilliárdokért hirdethették a kormány érvénytelen népszavazását

Bár a kormány gyermekvédelmi hirdetései elárasztották az országot, mind a négy kérdésben érvénytelen lett a népszavazás, amit sokan sejthettek az előzetes kutatások alapján. Lapunk reklámköltési összesítéséből kiderül, hogy a Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárd forintot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék a referendumot a Kantar Media számításai szerint.

Szerző(k): Nagy Martin
04.
15.
14:24
A Media Services Company értékesítheti a közmédia hirdetési felületeit (pontosítva)

A Media Services Company értékesítheti a közmédia hirdetési felületeit (pontosítva)

Egyedüli ajánlattevőként a Media Services Company Magyarország Szolgáltató Kft. értékesítheti a közmédia hirdetési felületeit.

Szerző(k): Németh Géza
04.
13.
09:53
Elfogyott a munkaerő, nagyot nőtt az álláshirdetések száma

Elfogyott a munkaerő, nagyot nőtt az álláshirdetések száma

Továbbra is tart az álláshirdetések számának növekedése, folyamatosan keresik az új munkavállalókat a cégek az ország minden megyéjében – adta hírül a Profession.hu első negyedéves jelentése.

Szerző(k): Domokos László
04.
12.
14:11
Ingyenes AV analitikai platformmal jelentkezik a Media Future Zrt. innovációs hubja

Ingyenes AV analitikai platformmal jelentkezik a Media Future Zrt. innovációs hubja

A Media Future Zrt. bemutatta a Metrics névre hallgató szolgáltatást. A naponta frissülő online AdView analitikai platform a médiavásárlóknak nyújt elemzési lehetőségeket, 28 napos előrejelzést és automatizált ajánlatkérést. A cég kiemelt ügyfele az Indamedia Sales, szolgáltatásai azonban túlmutatnak e portfólión és alkalmasak cross-saleshouse megoldásokra is.

Szerző(k): Economx
04.
07.
06:20
Újabb közösségi oldal int búcsút a klímatagadóknak

Újabb közösségi oldal int búcsút a klímatagadóknak

A Pinterest fotómegosztó szolgáltatása eltávolít minden éghajlatváltozással, globális felmelegedéssel kapcsolatos félrevezető tartalmat, valamint betiltja az összeesküvés-elméleteket népszerűsítő marketingtevékenységet.

Szerző(k): Nagy Martin
03.
24.
20:06
Így teljesített tavaly a magyar média- és kommunikáció piac

Így teljesített tavaly a magyar média- és kommunikáció piac

Növekedett a magyar média- és kommunikációs piac abszolút értékben tavaly, a járvány erőteljes jelenléte ellenére, a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódott le - közölte a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a társszövetségekkel, partnerekkel közös közleményben.

Szerző(k): Szepesi Anita
02.
26.
23:31
Kiszorítják a közösségi médiából az orosz tartalmakat

Kiszorítják a közösségi médiából az orosz tartalmakat

A legnagyobb platformokról nem jut hirdetési bevétel Oroszországba.

Szerző(k): Rácz Gergő
02.
17.
18:31
Lakáspiac: új területre lép az OTP

Lakáspiac: új területre lép az OTP

Megvásárolja a Költözzbe.hu, az Újotthon.hu és a Startlak.hu ingatlanhirdetési portálokat az OTP Csoport - közölte a társaság. A szakértők az OTP új cégéhez csatlakoznak.

Szerző(k): Domokos Erika
02.
05.
08:08
TikTok-kihívásokkal nem lehet választást nyerni, de a Facebookon sok múlhat

TikTok-kihívásokkal nem lehet választást nyerni, de a Facebookon sok múlhat

Még el sem kezdődött a kampányidőszak, de már most nemigen lehet tíz posztot elolvasni a közösségi médiában úgy, hogy a választó ne találkozzon százmilliókkal megtámogatott politikai hirdetésekkel. A különböző táborok ennek dacára is egyre kevésbé érik el a fiatalokat, kormánypárti és ellenzéki politikusok részben ezért kísérleteznek a népszerű TikTok videómegosztóval. Bene Márton politológus szerint nem valószínű, hogy a nagyobb szereplők különösen aktívak lesznek a platformon, ugyanakkor a fiatal választókra minden oldalnak szüksége van, ezért lehetnek próbálkozások.

Szerző(k): Nagy Martin