Egyre több fotót készítünk, csak egyre kevesebbet fényképezőgéppel: mindössze 3 százaléknyi piacrész jut az eszközöknek. A gyártók kivonulnak az olcsó gépek piacáról, a tükörreflexesekre meg a legtöbben nem áldoznak, helyette tarolnak az okostelefonok - derül ki a GfK kutatásából.
Szerző(k): Szabó DánielJúniusban közel tizenhat éves csúcsra emelkedett a GfK piackutató intézet fogyasztói hangulatindexe Németországban.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanBár arra számítanak a nagyvállalatok, hogy nő a magyar gazdaság teljesítménye, mégis saját beruházásaik és pénzügyi eredményeik csökkenésével számolnak – derül ki a K&H Bank és a GfK közös kutatásából.
Szerző(k): Kovács BertoldA GfK legfrissebb, az idei nyaralási terveket vizsgáló 1000 fős, országos reprezentatív felmérésének adatai azt mutatják, hogy hazánk lakosságának a fele tervez nyaralást idén. Mind a belföldi, mind a külföldi úti célok között első helyen szerepelnek a „vizes” helyek: tavak, tengerek vagy fürdőhelyek.
Szerző(k): K. Kiss GergelyJól látszanak a fő fejlesztési prioritások a pénzintézetek számára a GfK Financial Intelligence kutatása által górcső alá vett úgynevezett LEC-ek vizsgálata alapján. A Leading Edge Consumer (LEC) csoport ragjai magukon viselik a jövőbeli viselkedés, fogyasztás jegyeit, véleményükkel pedig képesek a piacot is befolyásolni.
Szerző(k): Domokos LászlóA várakozásokra rácáfolva, 16 éves csúcsra emelkedett Németországban a GfK piackutató intézet júniusra vonatkozó fogyasztói hangulatindexe, amely 10,4 pontra, 2001 októbere óta a legmagasabb szintre emelkedett a májusi 10,2 pontról.
Szerző(k): Domokos LászlóHazánkban először megbecsülték a tudatos vásárlás piacát. A környezeti fenntarthatóságra és a méltányosságra fókuszáló kutatásban nagyon jelentős növekedést mutattak ki, az elmúlt három év piaci folyamatait számba véve. Egy egészen új fogyasztói csoport jelent meg.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA háztartásigép-piac már három éve két számjegyű növekedést produkál. A csereprogramok és a fellendülő építőipar jó hatással volt a keresletre - derül ki a GfK Hungária Kft. kutatásából
Szerző(k): K. Kiss Gergely