Az elmúlt egy évben reálértéken kevesebb pénzt költöttek a magyarok vendéglátóhelyi étkezésre, mint 2009-ben, legtöbben étterembe és gyorsétterembe járnak - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.
Szerző(k): MTI-EcoKis mértékben ugyan, de a lakosság a tavalyinál több időt fordít naponta internetezésre, ezen belül azonban a GfK Hungária Digital Connected Consumer felmérése szerint nagyon dinamikusan nő a mobilinternet használatának ideje.
Szerző(k): NAPITovábbra is jelentősen elmarad az elmúlt két év azonos időszakában mért értéktől, 2012 júniusában emelkedett a GfK Komplex fogyasztói bizalom indexének értéke az első negyedévhez képest. Ezzel együtt némiképp javult a háztartások saját anyagi helyzetének és az ország következő 12 hónapban várható gazdasági helyzetének megítélése. Ugyanakkor egyre nő azoknak az aránya, akik nem tartják alkalmasnak az időt bárminemű hitel felvételére.
Szerző(k): NAPIAz év első negyedében a GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexének értéke – a korábbi évek mozgásait követve – ismét emelkedett. A fogyasztói várakozások is javultak, ám a kereskedelem számára nem kecsegtet jóval az a tény, hogy a vásárlási hajlandóság a valaha mért legalacsonyabb szintre süllyedt.
Szerző(k): Hőnyi GyulaCsak a diszkontok forgalma nőtt a kiskereskedelemben tavaly a Gfk szerint. Idén körülbelül egy százalékos kiskereskedelmi volumencsökkenésre számítanak.
Szerző(k): NAPIÉves csúcsra, 6,0 pontra szökött a német fogyasztói hangulat márciusi mutatója - közölte a GfK piackutató kedden.
Szerző(k): MTI-EcoTöbb éves mélyponton van a megtakarításokkal rendelkezők aránya, a legtöbben váratlan kiadásokra tesznek félre, az öngondoskodás és a gyerekek jövőjére való takarékoskodás egyre inkább háttérbe szorul - közölte a GfK Hungária csütörtökön Retail Banking Monitor felmérésének adataira alapozva.
Szerző(k): MTI-EcoMind a magasabb, mind az alacsonyabb jövedelműek csaknem ezer-ezer milliárdot költenek évente az egészségük megőrzésére, de amíg a tehetősek már egészségesen, a soványabb pénztárcájúak csak a problémák megjelenésekor tesznek erőfeszítéseket - derül ki a Gfk Hungária legújabb felméréséből.
Szerző(k): NAPI