gfk

08.
28.
08:07
Jó hírek Németországból

Jó hírek Németországból

A vártnál jobban alakult a német fogyasztói bizalmi index.

Szerző(k): NAPI
08.
23.
13:38
Kevesebbet költünk étteremre

Kevesebbet költünk étteremre

Az elmúlt egy évben reálértéken kevesebb pénzt költöttek a magyarok vendéglátóhelyi étkezésre, mint 2009-ben, legtöbben étterembe és gyorsétterembe járnak - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.

Szerző(k): MTI-Eco
07.
10.
11:56
Több mint napi három órát töltünk az internet előtt

Több mint napi három órát töltünk az internet előtt

Kis mértékben ugyan, de a lakosság a tavalyinál több időt fordít naponta internetezésre, ezen belül azonban a GfK Hungária Digital Connected Consumer felmérése szerint nagyon dinamikusan nő a mobilinternet használatának ideje.

Szerző(k): NAPI
07.
03.
12:34
Nem várnak javulást a magyarok

Nem várnak javulást a magyarok

Továbbra is jelentősen elmarad az elmúlt két év azonos időszakában mért értéktől, 2012 júniusában emelkedett a GfK Komplex fogyasztói bizalom indexének értéke az első negyedévhez képest. Ezzel együtt némiképp javult a háztartások saját anyagi helyzetének és az ország következő 12 hónapban várható gazdasági helyzetének megítélése. Ugyanakkor egyre nő azoknak az aránya, akik nem tartják alkalmasnak az időt bárminemű hitel felvételére.

Szerző(k): NAPI
04.
12.
10:47
Nem hajlandó vásárolni a magyar fogyasztó

Nem hajlandó vásárolni a magyar fogyasztó

Az év első negyedében a GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexének értéke – a korábbi évek mozgásait követve – ismét emelkedett. A fogyasztói várakozások is javultak, ám a kereskedelem számára nem kecsegtet jóval az a tény, hogy a vásárlási hajlandóság a valaha mért legalacsonyabb szintre süllyedt.

Szerző(k): Hőnyi Gyula
03.
27.
13:16
A kiskereskedelmi verseny győztesei a diszkontok

A kiskereskedelmi verseny győztesei a diszkontok

Csak a diszkontok forgalma nőtt a kiskereskedelemben tavaly a Gfk szerint. Idén körülbelül egy százalékos kiskereskedelmi volumencsökkenésre számítanak.

Szerző(k): NAPI
02.
28.
09:22
Csúcson a német fogyasztói bizalom

Csúcson a német fogyasztói bizalom

Éves csúcsra, 6,0 pontra szökött a német fogyasztói hangulat márciusi mutatója - közölte a GfK piackutató kedden.

Szerző(k): MTI-Eco
02.
23.
16:28
Mélyponton a megtakarítások - erre spórolnak a magyarok

Mélyponton a megtakarítások - erre spórolnak a magyarok

Több éves mélyponton van a megtakarításokkal rendelkezők aránya, a legtöbben váratlan kiadásokra tesznek félre, az öngondoskodás és a gyerekek jövőjére való takarékoskodás egyre inkább háttérbe szorul - közölte a GfK Hungária csütörtökön Retail Banking Monitor felmérésének adataira alapozva.

Szerző(k): MTI-Eco
01.
11.
14:54
Többet tudunk, mint teszünk az egészségért

Többet tudunk, mint teszünk az egészségért

Mind a magasabb, mind az alacsonyabb jövedelműek csaknem ezer-ezer milliárdot költenek évente az egészségük megőrzésére, de amíg a tehetősek már egészségesen, a soványabb pénztárcájúak csak a problémák megjelenésekor tesznek erőfeszítéseket - derül ki a Gfk Hungária legújabb felméréséből.

Szerző(k): NAPI