gfk

02.
27.
09:35
Javul a fogyasztói bizalom Németországban

Javul a fogyasztói bizalom Németországban

Németországban tovább javult a fogyasztói hangulat: a GfK piackutató intézet márciusra előretekintő bizalmi indexe 5,9 pontra emelkedett.

Szerző(k): MTI-Eco
01.
17.
12:24
Kozák Ákos: Még mindig az a fránya bizalom

Kozák Ákos: Még mindig az a fránya bizalom

Ha már józanul tudjuk megítélni lehetőségeinket, az fél siker. A másik fele pedig már csak eljön − véli Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.

Szerző(k): NAPI
12.
30.
16:54
Mennyi pezsgőt és virslit veszünk év végén?

Mennyi pezsgőt és virslit veszünk év végén?

Pezsgőből az éves mennyiség csaknem fele, virsliből a hatoda decemberben fogy el - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.

Szerző(k): Inforádió, MTI
12.
21.
09:07
Tovább romlik a németek hangulata

Tovább romlik a németek hangulata

Több mint 12 havi mélypontra romlott a német fogyasztói hangulat.

Szerző(k): MTI-Eco
11.
22.
09:55
Kozák Ákos: Vásárlóerő, avagy hol van már a tavalyi hó?

Kozák Ákos: Vásárlóerő, avagy hol van már a tavalyi hó?

Tíz évvel ezelőtt londoni elemző kollégáim azt jelezték előre, hogy a magyar vásárlóerő 2015 környékén elérheti az uniós átlag héttizedét és várhatóan a húszas évek végére felzárkózunk az átlag szintjére. Az első állítás bizonyosan nem válik valóra, a másodikban még bízhatunk.

Szerző(k): NAPI
10.
26.
09:53
Váratlanul hangulatjavulás Németországban

Váratlanul hangulatjavulás Németországban

Jelentősen lassult a német importárindex emelkedése, a GfK mutatója pedig a fogyasztói hangulat váratlan javulását jelzi.

Szerző(k): NAPI
10.
11.
09:00
Kozák Ákos: Fogyasztok − tehát vagyok

Kozák Ákos: Fogyasztok − tehát vagyok

A válság és ennek speciális magyar változata, a hosszan elnyúló posztválság időszaka alaposan átrendezte minden fogyasztói és társadalmi csoport vásárlási potenciáját. A bizalom visszanyerése a kilábalás legfontosabb tényezője. Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója írása.

Szerző(k): NAPI
10.
10.
13:30
Nem akar nőni a fogyasztás

Nem akar nőni a fogyasztás

A magyar háztartások élelmiszerre és háztartási vegyi árura közel 1330 milliárd forintot költöttek 2012 első félévében, ami fél százalékos növekedést, gyakorlatilag stagnálást jelent az előző év azonos időszakához képest - közölte a GfK Hungária.

Szerző(k): MTI
10.
04.
13:59
Tizenegy százalékos inflációra számít a magyar!

Tizenegy százalékos inflációra számít a magyar!

Felpörgő inflációtól és növekvő munkanélküliségtől tartanak a magyarok - derül ki GfK Hungária fogyasztói bizalom indexéből, amelynek értéke az idei második negyedévben 6 ponttal, 126,8 pontra esett.

Szerző(k): Domokos László