fmcg

03.
07.
09:48
Festékbe kevert napelem vethet véget a mobiltöltők korszakának

Festékbe kevert napelem vethet véget a mobiltöltők korszakának

Megtörténhet, hogy az otthon használatos digitális eszközök töltéséhez elég lesz a tablatet, wireless fejhallgatót, mobiltelefont (stb.) kitenni kicsit a fényre-napra. Egy svéd cég évi 40 millió fejhallgatóval kezdené felforgatni a világot.

Szerző(k): Szabó M. István
01.
08.
12:57
Túltolt túlórák - megszólalt a Henkel

Túltolt túlórák - megszólalt a Henkel

Közleményben reagált a Henkel Magyarország Kft. arra a nagy visszhangot kapott hírre, mely szerint a cég körösladányi gyárában akár heti 68 órára is beoszthatják dolgozni a munkavállalókat. Szerintük a rugalmassághoz nélkülözhetetlen a munkaidőkeret alkalmazása, ám erről mindig konstruktív egyeztetés zajlik. Kiemelték azt is, hogy a társaságnál számos juttatás elérhető, egyebek közt 13. és 14. havi fizetés is.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
12.
23.
18:43
Drasztikus lépésekkel tüntetik el a műanyagot a boltokból

Drasztikus lépésekkel tüntetik el a műanyagot a boltokból

Az Európai Unió vezető szervei egyetértenek abban, hogy soha nem látott mértékben csökkenteni kell az egyszer használatos műanyagok mennyiségét. 2021-től be is tiltanák azok használatát - feltéve, hogy helyettesíthetők.

Szerző(k): Szabó M. István
12.
20.
17:18
Elkaszálta a hatóság egy multicég jótékonysági akcióját

Elkaszálta a hatóság egy multicég jótékonysági akcióját

Megsértette a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát az Unilever Magyarország Kft. a 2015-2017. évi Domestos iskolamosdó felújítási programjaival kapcsolatos hirdetéseivel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapítása szerint, a jogsértés kimondása mellett a hatóság eltekintett az egyéb jogkövetkezményektől - közölte a GVH csütörtökön az MTI-vel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
19.
07:08
Nagy fordulat a kávézásban - hová menekül a Coca-Cola?

Nagy fordulat a kávézásban - hová menekül a Coca-Cola?

Immár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
20.
10:39
Nagy pukkanás készül a magyar rágógumipiacon

Nagy pukkanás készül a magyar rágógumipiacon

Halls márkanéven rágógumi jelenik meg a magyar piacon - mondta Mayer Gábor, a Mondelez Hungária Kft. ügyvezető igazgatója a Világgazdaságnak.

Szerző(k): Domokos László
06.
04.
18:48
Kijött a magyar üzletek toplistája! Beelőzött a Lidl

Kijött a magyar üzletek toplistája! Beelőzött a Lidl

Tavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, csaknem 809 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin az MTI-vel.

Szerző(k): Domokos Erika
03.
13.
12:05
Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Magyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
05.
22:57
Itt vannak Év terméke díj nyertesei - se alkohol, se hús!

Itt vannak Év terméke díj nyertesei - se alkohol, se hús!

Idén hetedik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket hétfőn, a magyar fogyasztók 21 kategóriában értékelték a termékeket - közölte Vágvölgyi Mihály, a versenyt szervező Product of the Year Kft. sajtófőnöke az MTI-vel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely