Ideje kezdeni valamit a kínai piaccal, ahol ugyan máig a legnagyobb Tesla-gyár működik, a kínai elektromos autók jelentette konkurencia azonban egyre égetőbb Elon Musk vezérigazgató számára.
Szerző(k): Hercsel AdélTavaly lefékeződött az elektromos autók térnyerése, de nem mindenhol. Kínában az elektromos autók 60 százaléka már olcsóbb, mint a belsőégésűek. Idő kérdés, hogy Európában is így legyen.
Szerző(k): Fellegi TamásAz elemzők arra számítanak, hogy a kínai vállalat 2026-ban már 280 ezer elektromos autót fog szállítani annak ellenére, hogy a következő három évben még teljes mértékben a kínai piacra kívánnak koncentrálni.
Szerző(k): Vermes ÁdámA külgazdasági és külügyminiszter szerint az elektromos autóipari forradalom határozza meg a következő éveket a világgazdaságban.
Szerző(k): Zádori BenceSzijjártó Péter Pekingben elmondta, hogy jelenleg hatezer milliárd forintnyi kínai beruházás zajlik Magyarországon.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA fiatal dolgozók úgy érzik, hogy munkahelyi moráljukra is kihat, hogy munkaadójuk nem törődik eléggé a fenntarthatósággal. A munkavállalók fele szeretné, ha vállalata többet fektetne a fenntarthatóságba, a 18-34 év közötti fiatal munkavállalóknak pedig a 61 százaléka gondolja így.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraAz elektromos járműgyártó árcsökkentéssel próbálja meg kezelni az egyre erősödő kínai vetélytársak által támasztott kihívást.
Szerző(k): Vermes ÁdámTovább szigorítaná a kínai termékek vámját a Biden-adminisztráció. Elsősorban az USA villanyautó iparára nézve veszélyesnek ítélt elektromos járműveket szorítanák ki az Egyesült Államok piacáról.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA nemzetgazdasági miniszter szerint „jövőre újraindul a gazdasági növekedés”. Beszélt arról is, hogy lételeme a gazdaságnak, hogy „a járműiparban sikerüljön az elektromos átállás”.
Szerző(k): K. G.