e-kereskedelem

07.
05.
13:10
Kiválik a Vatera az eMAG-ból

Kiválik a Vatera az eMAG-ból

Továbbra is a magyarországi bővülésre és növekedésre fókuszál az eMAG: új vásárlók és új Marketplace partnerek bevonására, akik kiaknázhatják azokat az előnyöket, amelyeket a Extreme Digitallal 2019-ben megkezdett egyesülése óta a szolgáltatások, technológia és infrastruktúra fejlesztésében elért a vállalat.

Szerző(k): Horváth Tibor
06.
20.
12:09
Egy fenékkel nem tudott több lovat megülni, távozik az Alibaba vezére

Egy fenékkel nem tudott több lovat megülni, távozik az Alibaba vezére

Daniel Zhang lemond a posztjáról, hogy felhőalapú részlegre összpontosítson. A kínai e-kereskedelmi óriást hat üzletágra kívánják feldarabolni, melyeket külön-külön vezethetnek a tőzsdére. A változások szeptember 10-én lépnek hatályba.

Szerző(k): Economx
06.
19.
11:44
Robbanó e-kereskedelem: előtérben a fogyasztóvédelem

Robbanó e-kereskedelem: előtérben a fogyasztóvédelem

Június 25-től a fogyasztóvédelmi törvény hatályba lépő módosítása úgynevezett képviseleti kereset indítására ad lehetőséget.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
16.
13:59
A Magyar Telekom online adta el a legtöbb tabletet és mobilkészüléket

A Magyar Telekom online adta el a legtöbb tabletet és mobilkészüléket

A Magyar Telekom 2022-ben a hazai online kiskereskedelmi piac forgalmának 2,4 százalékát adta, ezzel a hatodik legnagyobb online szereplőnek számít a magyarországi operációval működő e-kereskedők között - közölte a társaság a GKID elemző és tanácsadó cég felmérésére hivatkozva.

Szerző(k): Economx
04.
05.
17:34
Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
04.
04.
12:05
Kevesebb ruhát veszünk az infláció miatt, de az okostévéről nem mondunk le

Kevesebb ruhát veszünk az infláció miatt, de az okostévéről nem mondunk le

Az e-kereskedelem a Covid idején négy évnyi fejlődésen ment át egyetlen év alatt – mondta az Ecommerce Hungary Egyesület alelnöke a Napi.hu videó podcastjének legújabb adásában. Ormós Zoltán azt is kiemelte, hogy az emberek elsősorban nem a szórakoztató elektronikai cikkek vásárlásából vettek vissza, inkább a ruházati kiadásaikat csökkentették.

Szerző(k): Gáll Csongor
03.
29.
09:42
Itt a nagy húsvéti spórolási lista

Itt a nagy húsvéti spórolási lista

Egy friss kutatás szerint kevesebben utaznak el húsvétkor, a megkérdezettek többsége a sonkán és az élelmiszereken szeretne spórolni, ugyanakkor a gyerekeknek szánt játékok kevésbé tartoznak azok közé, amire kevesebbet költenek majd.

Szerző(k): Economx
03.
09.
16:02
Egy újabb szektorról derült ki, hogy a 24-dik órában van

Egy újabb szektorról derült ki, hogy a 24-dik órában van

Friss kutatás bizonyítja, hogy az online áruházak a hazai kisboltok sorsára juthatnak, áldozatul esve a külföldi szereplők terjedésének. Jelenleg a régiós eredményekhez képest aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya. Nagy Márton a MKIK gazdasági évnyitóján is arra hívta fel a figyelmet, csupán 5 százalék azoknak a vállalatoknak az aránya, melyek exportképesek.

Szerző(k): Koncsek Rita
03.
09.
05:44
Egyre többen állnak át az online élelmiszer-vásárlásra

Egyre többen állnak át az online élelmiszer-vásárlásra

A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, 2023 januárjában 31 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának adatát.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
25.
06:47
Hiába a monopóliumellenes fellépés, a nagy tech cégek erre fittyet hánynak

Hiába a monopóliumellenes fellépés, a nagy tech cégek erre fittyet hánynak

A nagy technológiai cégek domináns szerepe jelenleg megkérdőjelezhetetlen egy-egy területen, van amelyik már az internetkorszak előtt uralta a terepet: asztali számítógépeken, laptopokon máig is leginkább a Microsoft által fejlesztett Windows-t alkalmazzuk. Az eddigi monopolhelyzetek elleni fellépés ösztönözte az innovációt, de bizony a kisebb cégeken nem segített.

Szerző(k): Economx