Még ebben a felgyorsult, mindenütt jelenlévő online világunkban is ritkán fordul elő, hogy egy miniszter szeme láttára, a nagy nyilvánosság előtt zuhan be a nemzeti valuta, és arra még reagálni is tud. Ezen a héten ez is megtörtént. Visszatekint az elmúlt hét legfontosabb eseményeire az Economx.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz élénkülés a cégek beszerzéseit támogató állami segítségnek tudható be.
Szerző(k): T. E.Nem bírják a több hónapig tartó szállítást a kínai elektromos autók.
Szerző(k): T. E.Látványos térképen mutatjuk be, hogy hol tartanak rengeteg autót Európában, hol keveset, illetve a magyarországi adatokat is ismertetjük.
Szerző(k): Sánta AndrásElszabadultak az indulatok a Tesla németországi elektromosautó-gyáránál: a Berlin melletti üzem tervezett bővítése ellen tiltakozó klímaaktivisták pénteken megrohamozták a telepet és elfoglaltak egy repteret, a hétvégére pedig hatalmas tüntetést jelentettek be.
Szerző(k): Thurzó KatalinAki elektromos autóval szeretne járni, amellett hogy mélyen a zsebébe kell nyúlnia, kompromisszumot is kell kötnie. Spoiler: a legolcsóbb magyarországi villanyautóért nem kell tízmillió forintot fizetni.
Szerző(k): T. E.Nagyot dob a lengyel kormány, habár nem mindenki lelkes az ötletért. Brüsszelt sikerült meggyőzni, hogy a belsőégésű motorral rendelkező járművek után a jövőben se kelljen egy zloty közterhet sem fizetni. Jöhet az autós kánaán Lengyelországban?
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz évről évre imponáló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált.
Szerző(k): Horváth Tibor