Furcsa, de gyümölcsöző és tanulságos szezont tudhat maga mögött a turizmus, ahol ősszel sem lankad az utazási kedv: a tömeghatássa ...
Tíz magyarból hét szed rendszeresen étrend-kiegészítőket, ám a legtöbben csak rutinból vagy megszokásból teszik ezt, miközben ninc ...
A mesterséges intelligencia (AI) robbanásszerű terjedése alapjaiban formálja át a vállalatok működését. Az AI-ügynökök már nem csu ...
Kelly Ortberg 65 évesen megmutatja, hogyan lehet visszahúzni egy lecsúszott vállalatot az élvonalba. Most a Boeing került sorra. A dolgozókat meglepte, hogy fizikailag is jelen van, nemcsak irányít.
Szerző(k): L. K.A világ turizmusa újra lendületben – a fókusz viszont a mennyiség helyett a minőségre, az élményről a társadalmi hatásra, a marketingtől a mesterséges intelligencia felé tolódott el. Az utazás már nem cél, hanem eszköz: az identitás és a versenyképesség közvetítője, viszont a háborús feszültségek miatt a húzóágazat rengeteg veszteséget is elszenved. Ezért a legerősebb valuta a bizalom, és az elsődleges vonzerő a biztonság lett – mondta az Economxnak Rasztovits Dávid, nemzetközi digitális turizmusszakértő.
Szerző(k): Thurzó KatalinSok munkavállaló úgy érzi, hogy a vezetője nem érti, mit tesz le az asztalra, ez a meg nem értettség pedig nemcsak a motivációt rombolja, hanem az innovációt és a teljesítményt is visszafogja.
Szerző(k): T. E.A digitalizációval párhuzamosan a kiberbűnözés is drámai ütemben fejlődik, a károk globálisan már meghaladják a 9500 milliárd dollárt. A Mastercard kutatása szerint a lakosság és a vállalatok jelentős része alábecsüli a veszélyt és túlértékeli saját felkészültségét. A hatékony védekezéshez nemcsak technológiai megoldásokra, hanem tudatos vezetőkre és viselkedésformáló edukációra is szükség van.
Szerző(k): Horváth Balázs