A DataHouse adatai szerint júniusban 8492 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, miközben hónapok óta csúcsot dönt a belföldi személygépkocsik adásvétele.
Szerző(k): Gulyás ÁbelA kínai autógyártók a tavalyi évben először értékesítettek több járművet amerikai riválisaiknál.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Magyar Suzuki Zrt. tavaly 161 ezer autót értékesített, ebből 156 ezer az esztergomi gyártósorról gördült le. A teljes gyártás 92,9 százalékát exportálták külföldre, ezek az autók a világ 123 országában találtak vevőre. Az esztergomi termelés mennyisége 2022-es évhez képest 24,3 százalékkal, míg a hazai és exportértékesítés árbevétele 33,9 százalékkal nőtt. A Magyar Suzuki 12.167 autóval és 11,3 százalékos piaci részesedéssel zárta a 2023-as hazai újautó regisztrációs összesítést. Az esztergomi gyártóvállalat mindeközben csaknem 55 millió eurót fordított beruházásokra.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsA Volkswagen és a Renault egy olcsó elektromos autó fejlesztéséről folytatott tárgyalásokat, ezek azonban végül zsákutcába jutottak.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Duna Autó Cégcsoportnál indul el a kínai SERES és DFSK autómárkák magyarországi forgalmazása.
Szerző(k): Vermes ÁdámMinden év második negyedévében ugrásszerűen nő a kabriók iránti érdeklődés, idén azonban kifejezetten nagy a kereslet a 2 évnél fiatalabb modellekre.
Szerző(k): Vermes ÁdámMíg 2021-ben még száz eladott új járműből csupán négy volt teljesen elektromos és plug-in hibrid, addig ez az arány tavaly 20-ra emelkedett az uniós országokban, valamint az Egyesült Királyság, Norvégia és Svájc piacain.
Szerző(k): Horváth TiborJelentős forgalomnövekedést könyvelt el tavaly a Core márkacsoport részét képező öt márka. 2024-ben az értékesítés további növekedésére számítanak több kulcsfontosságú régióban.
Szerző(k): Vermes Ádám