A Deloitte felmérése szerint az emberek 11,5 százaléka tervezi, hogy az idei ünnepek alatt nem költ semmit ajándékokra, ajándékkártyákra vagy egyéb szórakoztató cikkekre az Egyesült Államokban. Magyarországon ennél is többen, 15 százalék tervez "üres karácsonyt".
Szerző(k): Szabó DánielAz év vége az értelmes vagy értelmetlen ajándékok időszaka. Egy-egy ajándék esetében azonban nem csak amiatt lehet izgulni, hogy vajon a megajándékozottnak tetszik-e majd a választás, hanem azért is, hogy mekkora adóterhet tesznek az illető nyakába.
Szerző(k): Molnár CsabaLesznek-e idén év végi bónuszok, jutalmak? Amennyiben a korábban hagyományosnak tekintett, de a járványhelyzet miatt tavaly is elmaradt, karácsony előtti céges rendezvények, évzáró partik idén is elmaradnak, számíthatnak-e más jellegű év végi juttatásra a munkavállalók? Igen is meg nem is.
Szerző(k): Molnár CsabaValamivel többet költhetnek a magyarok idén a karácsonyi ajándékokra, mint tavaly és a nagy családi beszélgetések is az év végére tolódnak - derül ki egy friss felmérésből.
Szerző(k): Tér DiánaKéshetnek az ajándékok karácsonykor, mert kevés a csomagolóanyag - hangzott el az RTL Híradóban.
Szerző(k): Szepesi AnitaÜzleti sikert hozott a Legónak az elmúlt időszak, ám ezt nem annyira a pandémia miatt elrendelt lezárásoknak köszönheti a cég - nyilatkozta Niels Christiansen, a cégcsoport vezérigazgatója a hvg.hu-nak. A vállalatot a szállítási problémák nem érintik mélyen, mivel regionálisan bonyolítják a gyártást, így az európai piacokat Európából, az ázsiait Ázsiából látják el.
Szerző(k): Domokos ErikaA bankok minden módszert megpróbálnak, hogy visszacsábítsák a járvány miatt home office-ba kényszerült dolgozókat az irodákban. Ingyen ebéddel, közösségi programokkal, céges fagyizóval próbálkoznak a londoni City pénzintézetei. A jelek szerint sikerrel.
Szerző(k): Szabó DánielIngyen pizzaszelettel jutalmazza a Covid-19 ellen frissen beoltott vendégeit a hazai szeletbár-lánc, a Pizza Me. Az ajándékot 24 óránál nem régebbi oltási igazolásuk felmutatásával igényelhetik azok, akik egy igazi olasz pizzával szeretnék enyhíteni az oltással járó kellemetlenségeket. A Pizza Me amellett, hogy vásárlói felé képviseli az oltás fontosságát, a kampányon keresztül más magánvállalatokat is arra ösztönözne, hogy vállalják fel ezt az ügyet. A Blikk szerint a kezdeményezést meghirdették a közösségi portálokon és ki is tört a posztok alatt a háborúskodás.
Szerző(k): K. Kiss Gergely