Megalakult az ősszel bejelentett prémium kiadói platform, a Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange – számol be az Index.
Szerző(k): EconomxA Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) indokolatlannak, szakmailag megalapozatlannak és az egész magyar gazdaság számára rendkívüli mértékben veszélyesnek tartja a kormány beavatkozását a reklámpiac működésébe - közölték a szakmai szervezetek.
Szerző(k): EconomxA reklámadó tervezett új verziójának legnagyobb újdonsága az, hogy a nulla százalékos reklámadó bevételi (és saját célú reklámok) küszöbértéke 100 millió forint lesz a jövőben. A kormányzat a reklámadó tárgyi és személyi hatályát nem módosítaná, azonban a javaslat elfogadása esetén néhány jelentős eljárásbeli változásra kerül sor - állapította meg egy szakértő.
Szerző(k): EconomxA Vodafone Magyarország felfüggeszti a TV2-n tervezett hirdetéseit. A vállalat a női jogok védelmezésében, nyilvánosan tiltakozik a TV2 valóságshow-jában látottak miatt. A Vodafone a tévécsatorna több százmilliós nagyságrendű hirdetője.
Szerző(k): EconomxAz újonnan felállított Nemzeti Kommunikációs Hivatal nem aprózza el a közbeszerzéseket, egy évre 25 milliárdos keretösszegű tendert írt ki, amelyen mindössze három nyertes ügynökséget választana ki. A hivatal még csak most kezdte el tevékenységét, ez látszik az idén kiírt kommunikációs közbeszerzések alacsony számában is.
Szerző(k): EconomxHárom éve tiltja törvény a villanyoszlopokra kifüggesztett reklámokat – kivéve a politikaiakat –, ami jelentős bevételi forrástól fosztotta meg az Esma Zrt-t. Az oszlopkandeláber-reklámok jogai így nem sokat érnek, ám a Népszabadság információi szerint mégis élénken érdeklődik irántuk egy kör, amely mögött a piaci szereplők Habony Árpádot és Garancsi Istvánt sejtik.
Szerző(k): Index.hu, EconomxIdén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje – mondta az MTI-nek adott nyilatkozatában Novák Péter, az Interactive Advertising Bureau (IAB) nevű nemzetközi szakmai szervezet hazai tagszervezetének vezetője.
Szerző(k): MTI-EcoTavaly év végén lejárt kommunikációs szerződéseket hosszabbított meg a Miniszterelnökség és a fejlesztési tárca, mivel az októberben felállított Nemzeti Kommunikációs Hivatal még nem kezdte meg működését. Nemzetközi kommunikációban is erősít a Miniszterelnökség.
Szerző(k): Economx