Tájékoztatjuk, hogy informatikai átállásunk véget ért. Ennek következtében a vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatban megújult az ügyintézésünk – sok Vodafone ügyfél kapta meg ma ezt a levelet, amivel egyúttal új azonosítójukról is tájékoztatást kaptak.
A kényelmes számlafizetés továbbra sem lesz adott a Vodafone ügyfeleinek.
„Minden mobil és vezetékes előfizetését egy fiók alá csoportosítottuk. Kérjük, a számlabefizetésnél ne vonja össze mobil és vezetékes számlái összegét, hanem az adott számlafizető azonosítóhoz tartozó összeget külön fizesse.”
A cég közlése alapján ezt a funkciót, amit a cég által átvett UPC platform gond nélkül tudott kezelni továbbra sem tudja biztosítani ügyfeleinek.
Előfordulhat, hogy számláit a megszokottnál később kapja meg, de a befizetési határidőt meghosszabbítjuk, nem számolunk fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén nem veszíti el az e-pack kedvezményt sem- közölte a Vodafone.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Nem adták oda a defibrillátort egy életmentéshez a Határ úti metrómegállónál
Egy magyar községben a rászorulók 100 ezer forintot kaptak karácsonyra
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen