A döntést az idézte elő, hogy a hirdetők a mai napig megtehetik a Facebookon, hogy például az ingatlanos hirdetéseket kizárólag a fehér bőrű felhasználóknak címezzék.
Ami még súlyosabb, hogy a Facebook nem is kérdez rá egy-egy felhasználó bőrszínére, viszont a felhasználók viselkedését elemezve ugyanúgy kitalálja, milyen etnikai csoportba tartozik valaki - olvasható a portálon.
A Facebooknak természetesen eddig is voltak megoldásai arra, hogy a nyílt megkülönböztetést kiszűrjék, ezek azonban többnyire emberek voltak, aki időről időre átnézték a hirdetéseket, természetesen sokkal lassabban, mint ahogy azokat feladták. A cég vezetői most azt mondják, igyekeznek hatékonyabb megoldást találni a problémára, és amíg ez nincs meg, addig kikapcsolják ezt a funkciót.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Zacher Gábor figyelmeztet: erre kell nagyon odafigyelni karácsonykor
Megtörték a csendet: váratlan karácsonyi üzenetet tett közzé a Kreml a Trump-Putyin találkozóról
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni