A nyugat-balkáni célpontok és a magyar főváros közötti légi kapcsolat a Malév 2012. februári bedőlésével szűnt meg, a célpontok repülési jogait pedig a magyar állam örökölte meg - olvasható a lapban.
Az ennek hasznosítására kiírt tender koncessziós üzemeltetésről szólt, vagyis a nyertes, a Wizz Air közszolgáltatási szerződés keretében szállíthatja az utasokat. Ez lényegében azt jelenti, hogy a magyar állam pótolja a légitársaság esetlegesen kieső bevételeit: éves szinten egy- és kétmilliárd forint körüli kiadással számolt a kormány, a négy évre négymilliárdos költségvetés ennek a célkitűzésnek tehát megfelel.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Maga a rémálom: Oroszország ökológiai katasztrófát készíthet elő Herszonban
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Na, ilyen hétvégére biztosan nem készültünk, a jóslatok nem váltak be