A budai Szilágyi Erzsébet fasoron és a szegedi Dorozsmai úton található töltőállomásra megérkezett CCS folyadékhűtéses töltőcsatlakozó egyenként 150 kilowatt teljesítmény leadására képes, de ha egyszerre két elektromos jármű is tölt, akkor 120-120 kilowattra korlátozódik.
A mintegy 3 tonnás szerkezetbe LFP akkumulátor került, melynek 160 kilowattóra az elérhető teljesítménye. A megoldás a legmodernebb technológiát követi, és biztonságosabb a hagyományos lítium-ion akkumulátoroknál.
Az OMV Magyarország novemberben jelentette be, hogy 2025 novemberéig további 28, egyenként legalább 150 kW teljesítményű töltőpontot létesít hét magyarországi töltőállomáson – írja a cég közleményében. Hozzáteszik, a napokban a balatonlellei és a keszthelyi állomás új töltőjét is átadják.
Valami történik – több gyártó is kifarolt az elektromos autók mögül
Drasztikusan emelkedtek az elektromos autók eladásai az elmúlt években, azonban korántsem annyira, mint azt a gyártók korábban remélték. Az Egyesült Államokban vannak már olyan autógyártók, akik elkezdtek kifordulni az elektromos autó projektek mögül.Bővebben--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Indul az összeírás, bármikor kopogtathatnak

Váratlan lépésre szánta el magát a Revolut, ebbe is beszállnak

Ennyi volt: kivonul Magyarországról a légitársaság
Leó pápa olyat tett, amire még Ferenc pápa sem volt képes

Hamarosan nem postáz több számlát az MVM

Hátrányból indulnak a nők, de másért sem érdemes minden nap felönteniük a garatra

Rocksztárként érkezett, arannyal távozott – Mikor leszünk mi is a színpadon?

Ezt nehogy megegye: népszerű terméket hívott vissza a Nébih

Őrület határán a könyvelők, nem bírja a NAV oldala a bevallásokat
