A második negyedévben 2 ezer magyar vásárló találkozhat az új palackokkal. Az első európai piaci teszt során a Coca-Cola növényi alapú itala, az AdeZ kerül az új papírpalackba, és a Kifli.hu-val kötött partnerségen keresztül juthat el a fogyasztókhoz.
A Paboco által kifejlesztett technológia célja olyan 100 százalékban újrahasznosítható palackok létrehozása, amelyek fenntartható eredetű faanyagból készültek, bioalapú béléssel, amely alkalmas folyadékok, így szénsavas és szénsavmentes italok, szépségápolási termékek és más mindennapos fogyasztói termékek tárolására.
A jelenlegi prototípusban egyelőre a papírborításon túl a bélés és a kupak újrahasznosítható* műanyagból készül. A végső cél egy olyan palack, amely bélésében sem tartalmaz műanyagot és teljes mértékben újrafeldolgozható papírként.
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Ruszin-Szendi Romulusz nem katona többé
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Német autóipari sokk: három óriás profitja eltűnt, Magyarország is veszélyben
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje