A főpolgármester hangsúlyozta: Magyarország gazdasági össztermékének 8,8 százaléka származott a turizmusból 2013-ban, a cél pedig az, hogy - a szomszédos országok mintájára - ez az arány 12-15 százalékra emelkedjen, amihez egységes turizmusstratégiára van szükség.
Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes kifejtette, hogy Budapestnek nemzetközileg is jól artikulálható és hiteles márkastratégiára van szüksége, amelynek része egy jól felismerhető új logó is. A klasszikus elemeket megjelenítő, két oroszlánt, a város címerét és a szent koronát ábrázoló logó tervezésekor a hagyományok mellett a modernitás is szempont volt - fejtette ki. A főpolgármester-helyettes bejelentette azt is, hogy Budapest új szlogenje: "A város, amely egyesít".
Legolvasottabb
Kétezer kamion szabadul ma rá Budapestre, leállhat a forgalom
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Kiderült, lánybanda késelt a VI. kerületben
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Riadót fújtak: év végén veszélybe kerülhet az ellátás
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda