Egyelőre nem robbant be a március elsején indult lakásbiztosítási kampány. A társaságok érezhetően versengenek az ügyfelekért, például a hűségidőt akár 20 százalék kedvezménnyel is jutalmazzák, de különféle extra kedvezményeket is lehet találni a kínálatban – közölte a kampány első 10 napjának tapasztalatai alapján a CLB.
A független biztosítási alkusz szerint annak ellenére, hogy az online felületeken naponta ezrek kalkulálják biztosításuk díját, egyelőre nem robbant be a kampány.
A hűség és az árengedmények kombinációja a sláger a biztosítók ajánlatai között az új lakásbiztosítás kampányban. Az online felületeken óriási az érdeklődés, naponta ezrek kalkulálnak biztosítási díjat, a kötések számában ez azonban egyelőre nem érződik.
A kampány első 10 napján a hűségidő vállalásért kapható kedvezmény látszik igen hatékony akciónak. Ez pontosan azt jelenti, hogy az, aki 3 év hűséget vállal az általa választott biztosítónál, akkor erre az időtartamra komoly, akár 20 százalék díjkedvezményt kaphat.
„Ezzel a társaságok igyekeznek nemcsak megszerezni, de a jövőben maguknál is tartani az ügyfeleket” – mondta Németh Péter, a CLB Független Biztosítási Alkusz kommunikációs igazgatója.
Oldalukon az eddig eltelt bő egy hétben több ezer új szerződést kötöttek az ügyfelek, a kalkulálók száma pedig az 50 ezret is megközelíti.
Korai lenne most levonni a végső következtetést, de az már most, az első időszakban is határozottan látszik, hogy nagy az érdeklődés az ügyfelek részéről. A weboldalon tömegesen elmentett kalkulációt márciusig még sokan fogják véglegesíteni – teszik hozzá.
Sokan kalkulálnak
A Netrisk is közölte az elmúlt egy hét legfontosabb számait, náluk naponta 15-ször annyian számolják, és kötik újra a lakásbiztosításukat, mint egy átlagos márciusi hónapban. Március első hetében az éves átlagdíjak 33 ezer forintot tettek ki – tették hozzá. Jelentősen, 11 százalékról 23 százalékra nőtt a minősített fogyasztóbarát lakásbiztosításokra szóló kötések száma, amelyeknek átlagos éves díja ezer forinttal volt alacsonyabb.
„Számítottunk arra, hogy sokan már az első napokban lépnek és új lakásbiztosítást kötnek, de a több mint 15-szörös emelkedés felülmúlja a várakozásinkat. Ez a forgalom az oldalon jelentősen meghaladja az előzetes szakértői becsléseket, ráadásul az ügyfelek 65 százaléka korábban nem volt kapcsolatban az összehasonlító oldallal, azaz új érdeklődőként jelent meg” – mondta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója.
Népszerűek a plusz elemek
Az időtartam vagy hűségidő kedvezmények mellett keresettek a kiegészítő biztosítások is, amelyek között nézelődve találni több megmosolyogtató ajánlatot is. Ilyen például a pálinkafőző robbanásra, a dioptriás szemüveg eltörésére, kisállat orvosi ellátására, vagy például kórházi lopásra, illetve kifejezetten combnyaktörésre szóló kártérítés.
A kiegészítők között olyan hasznos elemeket is találhatunk, mint a hat hónapos díjátvállalás munkanélküliség esetére, vagy a hűtő leolvadás miatt tönkrement a fagyasztott élelmiszerek kártérítése.
Business Talks 2024
Az Economx következő konferenciájára, a Business Talks 2024-re még itt vásárolhat jegyet, a programról pedig itt tájékozódhat.
Legolvasottabb
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Brutális támadás a vonaton: külföldi fiatal ütötte meg a magyar kalauznőt
Durva jelenetek az utcán: Pitbullját uszította a rendőrökre, majd ököllel is nekik ment – felkavaró videó
Betelt a pohár: a DK szerint most kell lecserélni a forintot