A hivatalos átlag alapján mintegy 160 milliárd forintot költhettek a magyar autósok a külföldről behozott autókra tavaly nyár óta.
Szerző(k): Csernátony CsabaA magyarországi újautópiac átlagos növekedését meghaladó bővülést tervez a Volkswagen márka eladásában az idén a Porsche Hungaria.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanJúniusban csökkentek az újautó-eladások Németországban, ezen belül is különösen a dízel járműveké a német szövetségi gépjármű nyilvántartó hivatal, a Kraftfahrt-Bundesamt kedden közzétett jelentése szerint - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterMiközben a Dacia és a Toyota 50 százalék feletti növekedést ért el, a Lada eladási csökkentek az idei első félévben.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz előző év azonos időszakához képest 11,6 százalékkal több, 10 820 darab új személyautót helyeztek forgalomba júniusban, az év első hat hónapjában pedig 19,2 százalékos volt a növekedés 2016 első félévéhez képest - közölte a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülte (MGE) hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): Szász PéterHét év alatt a slágerautók 47-62 százalékot, durván 1-1,8 millió forintot veszítenek értékükből. Ahogy idősebb lesz az autó, jelentősen lassul az amortiázáció.
Szerző(k): Csernátony CsabaBemutatkozott az új VW Polo, amelynek elődeiből eddig 16,5 millió darab került az utakra.
Szerző(k): Csernátony CsabaA magyar magánszemélyek körében legnépszerűbb autóknál szinte mindegy, hogy ötéves korukig 50 vagy 75 ezer kilométert tesznek meg, az árkülönbség 80-130 ezer forintra rúg. Az alábbiakban kiderül az is, hogy a slágerautók ligájában melyik modellek tartják a legjobban az értéküket.
Szerző(k): Csernátony Csaba