Megakadtak a cseh kormány Volkswagennel folytatott tárgyalási és mivel az autóiparra épülő közép-európai gazdaság számára kiemelt fontossággal bír az elektromos gépjárműgyártásra való átállás, ezért az országban létesülő akkumulátorgyárat más, valószínűleg nem európai befektető építi fel – adta hírül a bloomberg.com.
Szerző(k): EconomxMenekülnének a befektetők az üzleti helyszínként vonzerejét vesztett Németországból – mutat rá egy friss iparági felmérés. Szenvednek a nagy gyártók: a Mercedes és a Volkswagen negyedévről negyedévre halmozza a veszteségeit.
Szerző(k): Thurzó KatalinKomoly kihívója akadt a Teslának: a BYD immár meghaladta negyedéves gyártási számban Elon Musk cégét, és az elektromos autók második legnagyobb eladója lett világszinten. Hogy nőtt ekkorára a kínai cég?
Szerző(k): Fellegi TamásAz első kilenc hónapban közel 620 ezer autónak lett új tulaja.
Szerző(k): EconomxAz USA-ban az elektromos autózás lassabban kezdett terjedni, mint Európában vagy pláne Kínában, és szinte teljesen a Tesla uralta a piacot. Most már egyre népszerűbbek az elektromosok, és több gyártó mind nagyobb szeletet hasít ki a tortából.
Szerző(k): Fellegi TamásA márkaértéket tekintve a német távközlési cég szerezte meg az első helyet a Brand Finance 500 legértékesebb európai cégéről szóló listán.
Szerző(k): Zádori BenceA probléma fennakadást jelentett az értékesítőknél és a márkaszervizekben is.
Szerző(k): EconomxTavasszal a portálunk konferenciáján arról beszélt, hogy látszik, hogy nincs pénze az embereknek, az eladási statisztikák katasztrofálisak.
Szerző(k): EconomxKözzétette az orosz Forbes az orosz piac legnagyobb külföldi vállalatainak értékelését. A lista csaknem a felével frissült a háború kitörése óta.
Szerző(k): Zádori Bence