A Karlovarské minerální vody (KMV), Közép-Európa legnagyobb alkoholmentes italokat forgalmazó vállalata és a világ több mint 200 országában működő globális élelmiszer- és italgyártó cég, a PepsiCo Inc. megállapodott a szerb ásványvíz- és üdítőital-gyártó Knjaz Milos részvényeinek közös vállalkozáson keresztül történő 100 százalékos felvásárlásában. A KMV a Szentkirályi Magyarország vállalatcsoport résztulajdonosa.
Szerző(k): K. Kiss GergelySzentkirályi Magyarország márkanéven, mostantól valóban egy cégbe összevonva folytatja működését a magyar Pepsi termékeket és az ismert ásványvizet gyártó és forgalmazó cég. Új ügyvezetőt is kineveztek e feladatra.
Szerző(k): Szabó M. IstvánHamarosan nevet vált és új ügyvezető igazgató kerül a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. élére - derül ki a cég meghívójából.
Szerző(k): Domokos LászlóImmár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.
Szerző(k): Szabó M. IstvánMindhárom érintett ország versenyhatóságai jóváhagyták, így a Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente lett a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa Magyarországon, továbbá a KMV átvette az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit is – közölte a cég.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA vártnál nagyobb nyereséget termelt a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a harmadik negyedévben, köszönhetően annak, hogy Észak-Amerikában egy év óta először bővült az üdítőitalok forgalma, valamint kifizetődőnek bizonyultak a feltörekvő piacokra szánt új termékek fejlesztésére és a marketingre költött pénzek - jelentette az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaAz amerikai PepsiCo Inc. 3,2 milliárd dollárért (több mint kilencszázmilliárd forintért) megveszi az otthoni szódagépeket gyártó izraeli SodaStream International céget - jelentette a helyi média hétfőn az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó nyeresége csökkent az idei második negyedévben, elsősorban az adók emelkedése miatt.
Szerző(k): Szász Péter