nielsen

12.
05.
15:52
Kiderült, mennyi csokimikulást vesz a magyar

Kiderült, mennyi csokimikulást vesz a magyar

A magyar fogyasztók 8 és fél millió darab csokimikulást vettek 2,2 milliárd forint értékben 2018. november-decemberben: ez 5 százalékos mennyiségi növekedést jelent 2017 azonos időszakához képest. Tarolnak a tejcsokoládé-figurák, amiket jellemzően a hipermarketekben szerzünk be az ünnepi szezonban - adta hírül a Nielsen.

Szerző(k): Domokos László
11.
28.
08:41
Otthon isznak a magyarok

Otthon isznak a magyarok

Nemcsak egyre drágábban, de egyre több sört is isznak a magyarok. Leginkább nem a vendéglátóhelyeken folyik az alkohol.

Szerző(k): Szabó Dániel
11.
21.
14:00
Évi hétmilliárd pézsét használ el a magyar

Évi hétmilliárd pézsét használ el a magyar

Mintegy tizenhatmilliárd forintért vásároltak a magyarok papír zsebkendőt (pzs) a kiskereskedelemben 2018. szeptember és 2019. augusztus között, ez 8 százalékos értékbeli növekedés az előző évihez képest, egyben több mint nyolcvanmillió csomag terméket jelent - derült ki a Nielsen piackutató adataiból. Az átlagos fogyasztó jellemzően a háromrétegű és gyártói márkás papír zsebkendők mellett teszi le a voksát.

Szerző(k): Domokos László
08.
05.
18:35
Vedelik a kólát a magyarok

Vedelik a kólát a magyarok

Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.

Szerző(k): Szepesi Anita
06.
05.
10:38
Így küzdenek a szagok ellen a magyarok

Így küzdenek a szagok ellen a magyarok

A legkevesebb izzadásgátlót Délnyugat-Magyarországon veszik, míg a legtöbbet Budapesten és környékén. Egy év alatt több mint 13 milliárd forintot költöttek ezekre a termékekre a magyarok, ez 8 százalékos emelkedés az előző évhez képest - adta hírül a Nielsen.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
07.
12:38
Döntik magukba az ásványvizet a magyarok

Döntik magukba az ásványvizet a magyarok

Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly: a cég 2018-ban 368 millió liter, 249,2 millió palack ásványvizet adott el, így 21 százalékos növekedéssel 8,878 milliárd forint árbevételt ért el.

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
01.
06:01
Méreti nézettségét az MTVA

Méreti nézettségét az MTVA

Egy évig a Nielsen Közönségmérés Kft. mérheti az állami televíziós csatornák nézettségét, nettó 260 millió forint keretösszeg erejéig.

Szerző(k): Németh Géza
02.
26.
11:35
Prémiumból bébiételt nem, kávét annál inkább vesz a magyar

Prémiumból bébiételt nem, kávét annál inkább vesz a magyar

A magyarok közel fele már online szerzi be a kívánt prémium terméket, ezzel lassan közelít a 61 százalékos európai és a 69 százalékos világátlaghoz – derül ki a Nielsen kutatásából, mely szerint 15 százalék akár szívesen rendel a tengerentúlról is.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
02.
21.
12:46
Ebben a magyarok már az európai élvonalba tartoznak

Ebben a magyarok már az európai élvonalba tartoznak

A magyarok körében az európai átlagnál magasabb azok aránya, akik pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve - derül ki egy friss felmérésből.

Szerző(k): Domokos László
02.
21.
08:27
Nincs meglepetést: húst és sört vásárol leginkább a magyar

Nincs meglepetést: húst és sört vásárol leginkább a magyar

Élelmiszerre 1835 milliárd forintot költött tavaly a lakosság, háztartási vegyi árura és szépségápolási termékekre pedig 448 milliárdot, az előbbi 7, az utóbbi 8 százalékos növekedés az előző évhez képest; az élelmiszerek közül a hús, a sör és a sajt forgalma emelkedett ki - ismerteti a csütörtöki Világgazdaság a Nielsen adataira hivatkozva.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan