Társadalmi egyeztetés keretében fogadta két külön találkozó keretében a legnagyobb üzletláncok vezetőit Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter és Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára - közölte a GFM. A konstruktív, részletekbe menő szakmai egyeztetésen rögzítették a kötelező akciózás fontosabb részleteit, amelyek nem térnek el a nyilvánosság által megismert tartalomtól - jelezte a tárca.
Szerző(k): EconomxVisszahívja és a forgalomból is kivonja a Lidl Magyarország a Snack Day márkájú gluténmentes tallér sajttal és a gluténmentes tallér medvehagymával elnevezésű termékeket, nem jelölt gluténtartalom miatt – közölte szombaton a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih).
Szerző(k): EconomxTöbb ember egymásnak ment, lökdősődtek, miután egy szerbiai Lidl-ben leakciózták a csevapot, az egyik legkedveltebb balkáni ételt. Az esetről videó is készült, számol be róla a Mandiner.
Szerző(k): EconomxA Nébih figyelmezteti a fogyasztókat, hogy visszahívta a Lidl az egyik termékét, a Snack Day gluténmentes tallérokat.
Szerző(k): Varga CsengeFokozódik a vásárlók meghódításáért zajló verseny az áruházláncok között, ahol a kedvező irányba fordult inflációs környezet és a beszállítói árak csökkenésének következtében az üzletekben napról napra bővül a tartósan olcsóbb termékek köre. A Napi.hu nagy árkörképe szerint az elkövetkező időszakban érdemes nyitott szemmel járni az élelmiszerboltokban, ahol a vásárlók visszanyerhetik a korábbi drágulások miatti veszteségeiket.
Szerző(k): EconomxAz Egyesült Királyságban az élelmiszerár-infláció a február 19-ig tartó négy hétben 17,1 százalékot ért el, szemben a januári 16,7 százalékkal, ami a legmagasabb szint a Kantar 2008-as adatfelvételének kezdete óta. Az áremelkedés azt jelenti, hogy az átlagos éves bevásárlás 811 fonttal (350 ezer forint) emelkedik.
Szerző(k): Horváth TiborA fenntartható és a környezetbarát működés, valamint az aktív szerepvállalás a klímaváltozás elleni küzdelemben mára alapvető elvárássá vált a versenyszférában is, amely egyre inkább tettekre sarkallja a vállalatokat. Egy vállalkozás ma már csak aktív és tevőleges környezeti és a társadalmi szerepvállalás mellett lehet sikeres.
Szerző(k): EconomxA Lidl is tartós árcsökkentésbe kezdett, elsősorban az dermesztő szintre emelkedett árú termékeknél. Folytatást is ígérnek.
Szerző(k): Varga Csenge