A magyar kávépiac meghaladja a 200 milliárd forintot, melynek valamivel több mint felét a vendéglátás teszi ki.
Szerző(k): Károly GáborKávézacc visszagyűjtési rendszer kidolgozására írt ki egyetemi pályázatot a Coca-Cola HBC Magyarország és a MATE.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Kávé Világnapját hivatalosan szeptember 29-én ünneplik a kávézás szerelmesei. A jeles ünnep eredetileg 1983-ban Japánból indult, de 2009 óta már Európában is megünneplik.
Szerző(k): Horváth TiborA vártnál nagyobb nyereséggel zárta a negyedévet a Starbucks, miután fellendült a kínai kereslet.
Szerző(k): Varga CsengeNémetországban és az európai piacain a Nestlé egyelőre nem lát esélyt az árak csökkenésére. A világ legnagyobb élelmiszergyártó vállalata közel 10 százalékkal emelte az árait az év első felében – derül ki a svájci társaság legújabb jelentéséből.
Szerző(k): EconomxAhogy a Z-generáció felnőtté válik, az élelmiszer- és italgyártó cégek azon fáradoznak, hogy márkáikhoz vonzzák őket. Szakemberek szerint az 1997 és 2012 között születettek már hozzászoktak a nagyobb választékhoz, illetve a gyorsan elfogyasztható ételekhez és italokhoz.
Szerző(k): EconomxVietnamban és Indonéziában jelentősen megugorhat a robustabab ára, miután az előrejelzések szerint a közeledő El Nino szélsőséges időjárási viszonyokat hoz. A Fitch már a brazil robusta termését is negatívra osztályozta.
Szerző(k): EconomxA kávés vállalat Oleato névre keresztelt innovációjának lényege, hogy a kávés italokhoz hozzáadnak egy kanál hidegen sajtolt extra szűz olívaolajat.
Szerző(k): EconomxRövid idő alatt gyökeresen megváltoztak a kávézási szokások. A történelmi átalakulás nyertesei a kereskedők, vesztesei a kávézók.
Szerző(k): Economx