Magyarországon a kávépiac éves becsült értéke meghaladja a 200 milliárd forintot, ezen belül 8-9 százalék a prémium kategória aránya – mondta csütörtöki sajtótájékoztatóján a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, Békefi László. Cégük a teljes hazai kávépiac – a Costa Coffee és Caffé Vergnano márkáival – körülbelül 2-2,2 százalékát fedi le. Beszélt arról is, hogy a teljes kávépiacon belül 

  • a kiskereskedelem 85-86 milliárd forintos, 
  • a HoReCa (vendéglátás) szektor pedig 110-120 milliárd forintos forgalmat generál.

A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tavaly 166 milliárd forint nettó árbevételre tett szert, ami nagyjából 50 százalékos növekedés éves összevetésben. Az idei adatok szerint tudják tartani ezt az 50 százalékos növekedési ütemet, jövőre pedig további 30 százalékos árbevétel-emelkedésre számítanak – idézi a cég ügyvezetőjét az MTI.

A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tavaly 3,63 milliárd forint nyereséggel zárt, 2021-ben 6,18 milliárd forintot tett ki adózott eredménye.

Közleményük szerint a Coca-Cola HBC Magyarország a 715 millió fogyasztót kiszolgáló és 29 országot átfogó Coca-Cola HBC AG csoport tagja. A dunaharaszti székhelyű, Magyarországon két palackozó-üzemet működtető vállalat ezer munkavállalót foglalkoztat, teljes tevékenysége során csaknem 13 ezer embernek biztosít munkát.

Nagy hiba kidobni a kávézaccot: évente 14 ezer tonna megy kárba Magyarországon

Kávézacc visszagyűjtési rendszer kidolgozására írt ki egyetemi pályázatot a Coca-Cola HBC Magyarország és a MATE. Bővebben >>>