A Google keresőjének főoldalára ma egy egészen különleges ünnepi embléma (doodle) került a tokiói olimpia alkalmából, ami valójában egy szórakoztató minijáték.
Szerző(k): Rácz GergőCsalódást keltő előrejelzéssel állt elő a Netflix, a cég vezetése azonban nem az egyre szorongatóbb konkurenciát látja a fő problémának, és betörnének a videójátékok piacára is. Nem használt a járványügyi korlátozások feloldása sem a cégnek, de remélik, ha lesz jó tartalom, az emberek megint kedvet kapnak az előfizetésre.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásBelép a videójátékok piacára a Netflix. Legalábbis ezt ígérte a filmeket, sorozatokat és valóságshow-kat kínáló legnagyobb streamingszolgáltató, amely második negyedéves gyorsjelentésében az előfizetők számának lassú növekedését jelezte előre az egyre élesedő piaci versenyre és járvány miatti zárlatok hatásának kifutására hivatkozva - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielA Lego, miután 72 évig milliárdszámra gyártott évszázadok alatt lebomló polimerkockákat, most kifejlesztette a környezetbarát kockák prototípusát, de hogy jelentősen csökkentse a gyártás karbonlábnyomát, az még egy hosszabb folyamat lesz.
Szerző(k): Domokos LászlóA videojáték-ipar vezető szereplői elsőként kötöttek partnerséget egy amerikai reklámcég tulajdonában lévő új platformmal, így zöld utat kaphatnak a PC-s és konzolos játékokba integrált hirdetések. Az EA cáfolja, hogy szerződést kötött.
Szerző(k): Nagy MartinHárom évvel az eredeti Vive Pro VR szemüveg megjelenése után itt a második headset, amit kéthetes tesztnek vetett alá a Napi.hu. A gyártó ahelyett, hogy egy önálló vezeték nélküli kialakítással próbálkozna, inkább a virtuális valóság prémium lehetőségeit igyekszik kiaknázni.
Szerző(k): Nagy MartinAz idén 150 éves flipperek történelme befektetések és megtérülések, pénzügyi sikertörténetek és bukások, piacra lépések, konjunktúrák és szabályozói túlkapások ciklikus ismétlődése is egyben - derül ki a most megjelent A flipper múzeuma című hazai könyvből.
Szerző(k): Szabó DánielMiközben 2020-ban az országok világszerte lezárásokra kényszerültek, az online játékosok száma az egekbe szökött. Magától értetődik, hogy az online játékok népszerűségének növekedésével párhuzamosan a kiberbűnözők is igyekeztek a saját hasznukra fordítani ezt a trendet. Idén tavasszal durván nőtt a játékokon keresztül indított webes támadások száma.
Szerző(k): Molnár Csaba