A modern orosz hadviselésnek szinte elengedhetetlen eleme az azt kisérő, hazugságokat terjesztő médiakampány. Így van ez az ukrán konfliktus kapcsán is, ám amíg a Krím-félsziget annektálásához használt doktorált tudósítások profi szinten készültek, addig a most kirobbantott háború igazolásához, leginkább silány, könnyen megcáfolható anyagokat gyárt az orosz propaganda.
Szerző(k): Sasvári MarcellBár az elektromos és tölthető hibrid autók látványosan hódítják meg az autópiacot, még mindig sokan ódzkodnak attól, hogy ilyen kocsit vegyenek - derül ki a K&H friss felméréséből.
Szerző(k): Szász PéterFeszül némi ellentmondás a magyarok véleményét tekintve, ha arról kérdezik őket, hogy mit tesznek a környezet védelme érdekében és mások mit tesznek - derül ki az Európai Beruházási Bank (EBB) éghajlati felméréséből. A jövőbeni autóvásárlásukkal kapcsolatos kérdésre a magyarok 72 százaléka válaszolta azt, hogy hibrid vagy elektromos járművet választana.
Szerző(k): Szász PéterA Lamborghini nagy sebességgel rohan a plug-in hibrid dimenzióba, sőt éveken belül a tisztán elektromos autózás kapuját hagyja csak nyitva maga előtt - erről döntött a Volkswagen konszern vezetése. Az sem számít, a luxus sportautó gyártó kasszái 2021-ben kimagaslóan jól duruzsoltak.
Szerző(k): Szabó M. IstvánNagy adóbevétel-kiesést okoz a brit költségvetésnek az elkövetkező években az elektromos autók terjedése a RAC Foundation kedden publikált tanulmánya szerint.
Szerző(k): Szász PéterA Toyota 13 979 új személyautót értékesített, amivel 13,1 százalékos piaci részesedést ért el, megőrizve ezzel első helyét az általános autóipari szállítási nehézségek miatt 5,1 százalékkal zsugorodó újautó-piacon, így 2021-ben továbbra is a legkedveltebb autómárka lett az újautó vásárlók körében - mondta László Richárd, a Toyota Central Europe Kft. országigazgatója online sajtótájékoztatón csütörtökön.
Szerző(k): Domokos ErikaA Hyundai Motor Group globális autóeladásaiban a környezetbarát járművek részaránya idén először meghaladta a 10 százalékot - idézi a cég közleményét a The Korea Times.
Szerző(k): Szász PéterMit tanulhat egy telekommunikációs cég a pandémiából és a klímacsúcsból? Vagy abból, hogy a világ legfenntarthatóbb cége, az Orsted, alig egy évtizede még a legszennyezőbbek közé tartozott? Kell-e egy magára adó vállalatnak az autós flottáját holnap hibridre cserélnie, illetve mi minden következik abból, ha a home office-ban dolgozóknak házhoz viszik az irodai széküket? Tóth Zsuzsannát, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.
Szerző(k): Szabó M. István