hibrid

03.
08.
12:12
Ha lenne pénzük a magyaroknak, minden hatodik ember tölthető autóval járna

Ha lenne pénzük a magyaroknak, minden hatodik ember tölthető autóval járna

A magyar lakosság 16 százaléka, tehát közel minden 6. magyar váltana tisztán elektromos, vagy plug-in hibrid meghajtású járműre, ha megtehetné, míg a megkérdezettek kevesebb, mint 1 százaléka rendelkezik most is környezetkímélő autóval – derült ki a Generali Biztosító reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): Szász Péter
02.
24.
18:52
Orosz-ukrán háború: mennyiségre megy az orosz dezinformáció

Orosz-ukrán háború: mennyiségre megy az orosz dezinformáció

A modern orosz hadviselésnek szinte elengedhetetlen eleme az azt kisérő, hazugságokat terjesztő médiakampány. Így van ez az ukrán konfliktus kapcsán is, ám amíg a Krím-félsziget annektálásához használt doktorált tudósítások profi szinten készültek, addig a most kirobbantott háború igazolásához, leginkább silány, könnyen megcáfolható anyagokat gyárt az orosz propaganda.

Szerző(k): Sasvári Marcell
02.
08.
09:05
Miért nincs több elektromos autó Magyarországon?

Miért nincs több elektromos autó Magyarországon?

Bár az elektromos és tölthető hibrid autók látványosan hódítják meg az autópiacot, még mindig sokan ódzkodnak attól, hogy ilyen kocsit vegyenek - derül ki a K&H friss felméréséből.

Szerző(k): Szász Péter
02.
01.
15:57
A magyarok többsége már elektromos vagy hibrid autót venne

A magyarok többsége már elektromos vagy hibrid autót venne

Feszül némi ellentmondás a magyarok véleményét tekintve, ha arról kérdezik őket, hogy mit tesznek a környezet védelme érdekében és mások mit tesznek - derül ki az Európai Beruházási Bank (EBB) éghajlati felméréséből. A jövőbeni autóvásárlásukkal kapcsolatos kérdésre a magyarok 72 százaléka válaszolta azt, hogy hibrid vagy elektromos járművet választana.

Szerző(k): Szász Péter
01.
24.
07:42
A Lamborghini a Ferrarit és az Aston Martint legyorsulva vált dimenziót

A Lamborghini a Ferrarit és az Aston Martint legyorsulva vált dimenziót

A Lamborghini nagy sebességgel rohan a plug-in hibrid dimenzióba, sőt éveken belül a tisztán elektromos autózás kapuját hagyja csak nyitva maga előtt - erről döntött a Volkswagen konszern vezetése. Az sem számít, a luxus sportautó gyártó kasszái 2021-ben kimagaslóan jól duruzsoltak.

Szerző(k): Szabó M. István
01.
11.
16:41
Kiszámolták, mennyit bukik a brit költségvetés az elektromos autók terjedésével

Kiszámolták, mennyit bukik a brit költségvetés az elektromos autók terjedésével

Nagy adóbevétel-kiesést okoz a brit költségvetésnek az elkövetkező években az elektromos autók terjedése a RAC Foundation kedden publikált tanulmánya szerint.

Szerző(k): Szász Péter
01.
06.
21:29
Erős évet zárt a Toyota Magyarországon

Erős évet zárt a Toyota Magyarországon

A Toyota 13 979 új személyautót értékesített, amivel 13,1 százalékos piaci részesedést ért el, megőrizve ezzel első helyét az általános autóipari szállítási nehézségek miatt 5,1 százalékkal zsugorodó újautó-piacon, így 2021-ben továbbra is a legkedveltebb autómárka lett az újautó vásárlók körében - mondta László Richárd, a Toyota Central Europe Kft. országigazgatója online sajtótájékoztatón csütörtökön.

Szerző(k): Domokos Erika
12.
19.
10:12
Hatalmasat ugrottak a Hyundai és a Kia elektromosautó-eladásai

Hatalmasat ugrottak a Hyundai és a Kia elektromosautó-eladásai

A Hyundai Motor Group globális autóeladásaiban a környezetbarát járművek részaránya idén először meghaladta a 10 százalékot - idézi a cég közleményét a The Korea Times.

Szerző(k): Szász Péter
12.
17.
08:00
A céges HR mesterkulcsa: a hibrid munkavégzés

A céges HR mesterkulcsa: a hibrid munkavégzés

Mit tanulhat egy telekommunikációs cég a pandémiából és a klímacsúcsból? Vagy abból, hogy a világ legfenntarthatóbb cége, az Orsted, alig egy évtizede még a legszennyezőbbek közé tartozott? Kell-e egy magára adó vállalatnak az autós flottáját holnap hibridre cserélnie, illetve mi minden következik abból, ha a home office-ban dolgozóknak házhoz viszik az irodai széküket? Tóth Zsuzsannát, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.

Szerző(k): Szabó M. István